Slide Arvame _ Eero Palm _ Trendline testostud koolitused teenindusstandardid Eero Palm _ Trendline testostud koolitused teenindusstandardid

soovitusindeks nps Trendline Net Promoter Score

Soovitusindeks (NPS) – mis see on ja mis see ei ole?

Net Promoter Score – eesti keeles võiks tõlge olla: soovitajate ülejäägi tulemus. Ehk soovitusindeks.

Mis on neto ja mis bruto ja mis millest?
Millal loodi ja kelle poolt? Mis eesmärgil? Miks ja kuidas kasutatakse? Harutame lahti.

Teen siin järjest küsimusi, et ajurünnakuna see teema lahti arutada! Mõtle kaasa!
Kas see, mis töötas u 20 aastat tagasi Ameerikas annab tulemust tänapäeva Eestis?

koolitused testostud teenindusstandardid Trendline

TIME OUT Sinu ettevõttes! Mida teed?

Vahet pole kas minutiline paus on Sinu enda või vastaste vilistatud, enne mängu tagasi ei saa, kui see lõppeb. Kasuta seda aega targalt! Kui minutiline paus kulutada kurtmisele või üksteise peale pahameele väljavalamisele, siis on restart pigem masendav ja mitteoodatud. Kui aga tehtud vigade ja probleemide kallal näägutamise asemel joonistada värsked mänguskeemid, mis homseid võimalusi näitavad, siis on kõigi tuju hoopis parem.

testostude kvaliteet testostud Mystery Shopping

Testostude KVALITEET – kuidas seda tagada?

Testostude kvaliteet – kuidas seda mõõta? Miks on testkülastuste tulemuse täpsus väga oluline?

Nende tulemuste põhjal pannakse paika edaspidised tegevuskavad – määratakse “ravi”. Kuidas hinnata arsti kvaliteeti? Selle taset, kes ravimit määrab (soovitab)?

Artikkel arutleb testide vaidlustuste teemal ja toob välja kaks olulist tegurit, mis VAIDLUSTUSTE hulka mõjutavad:
1. Testostjate motiveeritus.
2. Küsimustike objektiivsus.

Loe lisa …

testostud jaemüük Trendline Mystery Shopping

Teenindusvaatlus – millele ENNE alustamist mõelda?

Teenindusvaatlus e. testostud – mis see on, miks on seda vaja ja kuidas tulemuslikult ellu viia? Testostud võivad kujuneda kasulikuks arendussisendi leidmise tööriistaks või ka pelgaks pingereaks, mis on kokku pandud subjektiivsete hinnangute põhjal. Selleks, et sihtmärki tabada peab õiges suunas sihtima! Ehk mida, miks ja kuidas mõõdetakse?

Testost

TESTOST KESKUSTES – miks ja kuidas?

Testostud keskustes – kuidas saada objektiivne pilt teenindus- ja müügioskustest, kui keskus on koduks 200 või rohkemale üürnikule?

Kuidas korraldada testostud, kui üürnike hulgas väga erinevate kategooriate esindajaid nagu apteek, riidepood, ehtebutiik, pirukalett, kino, suur toidumarket, kohvikud, kontoritarbed, jne?

Kui koostatakse pingerida ja esimesed 5 saavad kiitust, siis miks ülejäänud 195 peaksid seda finantseerima? Mis väärtust neile luuakse (nende raha eest)? Loe ja mõtle kaasa …

testostja mystery shopper slepeno vērtētāju slaptuoju pirkėju

TULE testkliendiks!

Testklient e testostja, kas see töö võiks Sulle meeldida? Viimasel ajal on sooviavalduste hulk tulla Trendline testkliendiks selgelt kasvanud. See on igati rõõmustav ja positiivne. Samas ka arusaadav, sest pakume testostjatele u 2-3 korda suuremat töötasu, kui mõned põhikonkurendid. Mõistame, et see mõjutab otseselt lõpptulemuse kvaliteeti, kuna nii oluliste töötajate (lähteandmete kogujate) motiveerituse tase on ju samuti mitu korda tugevam. Testklient peab olema meiega samal lainel! Kõigile, kes soovivad pakkuda oma sisukat, kvaliteetset, ausat, vastutustundlikku ja korrektset testostjateenust soovitame kolme sammu …

OBJEKTIIVNE vs. SUBJEKTIIVNE testost

Infoajastu tohutu probleem on rämpsinfo üleküllus. Igasuguseid arvamusi ja netikommentaare on lõputult. Hulganisti isiklikke seisukohti kõikvõimalikes küsimuses.

Kuidas mõõta teeninduse taset objektiivselt? Kas testoste on võimalik teha objektiivselt? Või ongi see iga üksiktestija isikliku arvamuse kogum?

Loe lisa …