Scpice Riga Trendline Analytics Mystery Shopping SLEPENĀ PIRCĒJA VĒRTĒŠANA

TESTOST KESKUSTES – miks ja kuidas?

Testostud keskustes – kuidas saada objektiivne pilt teenindus- ja müügioskustest, kui keskus on koduks 200 või rohkemale üürnikule?

Kuidas korraldada testostud, kui üürnike hulgas väga erinevate kategooriate esindajaid nagu apteek, riidepood, ehtebutiik, pirukalett, kino, suur toidumarket, kohvikud, kontoritarbed, jne?

Kui koostatakse pingerida ja esimesed 5 saavad kiitust, siis miks ülejäänud 195 peaksid seda finantseerima? Mis väärtust neile luuakse (nende raha eest)? Loe ja mõtle kaasa …

testostja mystery shopper slepeno vērtētāju slaptuoju pirkėju

Kuida saada testostjaks?

Testklient e testostja, kas see töö võiks Sulle meeldida? Viimasel ajal on sooviavalduste hulk tulla Trendline testkliendiks selgelt kasvanud. See on igati rõõmustav ja positiivne. Samas ka arusaadav, sest pakume testostjatele u 2-3 korda suuremat töötasu, kui mõned põhikonkurendid. Mõistame, et see mõjutab otseselt lõpptulemuse kvaliteeti, kuna nii oluliste töötajate (lähteandmete kogujate) motiveerituse tase on ju samuti mitu korda tugevam. Testklient peab olema meiega samal lainel! Kõigile, kes soovivad pakkuda oma sisukat, kvaliteetset, ausat, vastutustundlikku ja korrektset testostjateenust soovitame kolme sammu …

OBJEKTIIVNE vs. SUBJEKTIIVNE testostuteenus

Infoajastu tohutu probleem on rämpsinfo üleküllus. Igasuguseid arvamusi ja netikommentaare on lõputult. Hulganisti isiklikke seisukohti kõikvõimalikes küsimuses.

Kuidas mõõta teeninduse taset objektiivselt? Kas testoste on võimalik teha objektiivselt? Või ongi see iga üksiktestija isikliku arvamuse kogum?

Loe lisa …

Trendline testostud mõõdame objektiivselt mis on puudu

KAS TESTIDA TEHTUD VÕI TEGEMATA OSTU?

Kas soovite tunda rõõmu tänasest saavutusest või näha objektiivselt, mille taha võimalik parem tulemus jääb. Kui testida teenindaja initsiatiivi, siis …