Kas soovite tunda rõõmu tänasest saavutusest või näha objektiivselt, mille taha võimalik parem tulemus jääb. Kui testida teenindaja initsiatiivi, siis ...
Testostud MAAKLERILE
Mida teeme?
KINNISVARAMAAKLER või müügiesindaja on Teie büroo või arendusobjekti esindusnägu! Testimisega mõõdame maaklerite teenindus- ja müügioskuseid alates kliendi esmasest kontaktist kuni objekti külastuse ning järelteenindamiseni. Kaardistame konkreetselt müügiprotsessi nõrgad kohad, mis kahjustavad parema müügitulemuse saavutamist.
1
Telefonikõne
Mõõdame kuidas kinnisvaramaakler kliendi kõnele vastab ja seda käsitleb. Analüüsime kui initsiatiivikalt ja kuidas pakub kliendile objektiga tutvuma minemise võimalust.
2
Objekti külastus
Objekti külastuse käigus saab põhjalikumalt hinnata maakleri müügioskuseid, mis ilmnevad objekti ja ümbruskonna veenvas tutvustamises, lisavõimaluste pakkumises jne. Võimalik mõõta ka maakleri üldiseid teadmisi objekti kohta.
3
Järelkontakt
Mõõdame maakleri jätkuinitsiatiivi, kas ja kui kiiresti võtab maakler testkliendiga järelkontakti, et tehinguni jõuda.
Oskame!
Tänu pikaaegsele koolitus- ja testostutöö kogemustele tunneme põhjalikult müügi- ja teenindusprotsessi.
Kliendi rahulolu uuringud
Võimalik tellida testostude lainega samal ajal kliendi rahulolu uuring. Nii saate lisaks teenindussuhtluse objektiivsele mõõtmisele testostude abil teada ka klientide arvamuse teie ettevõttest, teenustest, teenindusest või teistest Teid huvitavatest nüanssidest.
Võrdlevad andmed samas kasutajaliideses.
Trendline eripära!
FOOKUSES
MÕÕTKAVA
Trendline testostud on tänu 19 a. koolitustöö kogemusele
objektiivsed ja realistlikult.
Eeltöö ajal koostame Teie ettevõtte teenindus- või müügiprotsessi eripära arvestavad küsimustikud.
Keskendume müügi- ja teenindustulemust mõjutavate tegurite mõõtmisele.
MOTIVEERITUD
TESTKLIENDID
Kasutame hea väljaõppega
kogenud testostjaid.
Kasutame pigem vähem* erinevaid, aga pädevaid testostjaid, kuna nii kasvab nende kogemus etteantud stsenaariume järgida.
* Muidugi määrab iga testostude projekti puhul minimaalse erinevate testklientide arvu konkreetse töö iseloom ja tellitud testide arv.
INTERAKTIIVNE
KASUTAJALIIDES
Kasutajaliides kuvab lihtsalt mõistetavalt teenindusprotsessi tugevad ja nõrgad kohad.
Kuvame otse kasutajaliideses, kooskõlas Teie teenindusstandardiga, suunad ja nõuanded kitsaskohtade lahendamiseks.
Arendame kasutajaliidest
vastavalt klientide
soovidele.
Trendline kasutajaliides
Trendline’i interaktiivne kasutajaliides analüüsib testostudega kogutud andmeid ettevõtte, osakondade ja töötajate kaupa. Iga klient saab ise määrata olulised kriteeriumid, mida mõõta, võrrelda ja analüüsida.
Mystery Shopping ja siseauditi analüüs on samal töölaual.
Multikeelsed testostud
Trendline kasutajaliidese keele saab kasutaja ise valida:
EST, ENG, LAT, LIT, RUS … või muu kokkulepitud keele.
Suurepärane lahendus rahvusvahelistele ettevõtetele, kelle Mystery Shopping toimub samaaegselt, samas mõõtkavas ja sünkroniseeritult mitmes keeles ja on soov näha koondanalüüse peakontori valitud keeles.
Soovi korral analüüsige näiteks Lätis (LÄTI või VENE keeles) sisestatud testostude tulemusi EESTI keeles või vastupidi.
Või vaadake ühe keelevahetuse klikiga kogu tegevuspiirkonna tulemusi vabalt valitud keeles, mis sai ettevalmistuse ajal kokku lepitud.
Võimalus õppida sama grupi teiste piirkondade üksustelt, mis arendustegevused milliseid tulemusi annavad.
Saame kokku!
Tutvustame hea meelega meie teenuste sisu ja vormi. Teeme teenuste demo kas Teie kontoris või videokoosolekul.
Videokoosolekule saate mugavalt kaasata eri piirkondade otsustajad.
Teenuse- või ostukeskkondade välimusse ja funktsionaalsusesse panustatakse tohutult ja asja eest. Meie silmad näevad kujundust, kõrvad kuulevad muusikat ja nina nuusib lõhnu. ... Ka teenindajal on kõik need meeled!
Kraadimine iseenesest tervist ei paranda! Kui kraadimine näitab, et tervis on korrast ära, siis üha uus ja uus kraadimine, kasvõi 20 korda, tervist ikka ei muuda. See põhimõte kehtib suurepäraselt ka klienditeeninduses ja müügisuhtluses. Testostudega või klienditagasiside kogumisega võib saada palju väärt infot, mis siis vastavalt kas teenindusstandardi rakendamist või klientide ootusele vastamist näitab. Aga veelkord mõõtmine iseenesest ei muuda tulemust!
Trendline Analytics on MSPA liige