Teenuse- või ostukeskkondade välimusse ja funktsionaalsusesse panustatakse tohutult ja asja eest. Meie silmad näevad kujundust, kõrvad kuulevad muusikat ja nina nuusib lõhnu. ... Ka teenindajal on kõik need meeled!
Töötajate rahulolu uuringud ja küsitlused – kellele mõeldud?
Meie töötajate rahuloluküsitlused ja -uuringud aitavad saada ülevaate töötajate hoiakutest, muredest ja ennetada võimalikke pingeid.
Mida suurem on ettevõtte töötajate hulk, seda mõistlikum on see teenus väljast sisse tellida. Trendline teenus võimaldab kogutud andmeid igal teie ettevõtte vastavate õigustega kasutajal tulemusi analüüsida ja olulisi järeldusi teha.
Kogume ettevõtete töötajate arvamust oma tööandaja, töökeskkonna, töökohustuste, sisekliima, juhtimise või muude kokkulepitud teemade kohta.
Vastamine ja koondandmete kuvamine ANONÜÜMSELT.
Kliendi tagasiside küsitlused
Rahulolu uuringud aitavad mõista Teie klientide hoiakuid ja emotsioone Teie ettevõtte toodete ja teenuste suhtes.
Kuna testostud ja tavakliendi tagasiside kogumine täidavad erinevat eesmärki, siis kogume eraldi analüüsidena (kuid võrreldavalt) mõlemaid andmeid.
Kogume ja analüüsime tagasisidet neilt kliendigruppidelt, kelle käest Teie seda saada soovite mitte jäädes ootama klientide initsiatiivi.
Töötajate rahulolu uuringud
Kaardistame anonüümsete küsitlustega Teie töötajate hoiakud ja ettepanekud ettevõtte suhtes. Kogume tagasisidet osakonnapõhiselt, eeltöö jooksul kokku lepitud tegurite alusel.
Töötajate hoiakuid regulaarselt kaardistades saate selge ülevaate sisekliimast. Saate õigeaegselt reageerida negatiivsetele trendidele ja forseerida teadlikult positiivseid. Saate teada objektiivsed koolitusvajadused.
Töötajate rahulolu uuringute metoodikad
E-KIRJA KÜSITLUSED
Võimalik on saata töötajate e-mailile link, mille abil saavad anonüümselt siseneda küsitluse sisestamisse. Me ei saada kliente pahandavaid pikkade küsimustikega automaatseid masspostitusi.
SMS KÜSITLUSED
Saadama küsitluse lingi töötajatele nende mobiilile sms-ga.
Küsitluste tulemusi saame vajadusel gruppeerida väga keeruliste lähteparameerite põhjal (impordime parameetrid Teie saadetud Exceli failist). Tulemusi saab eraldi gruppeerida nii osakondade, kui tööülesannete, kui töötamise aja jne põhjal.
Soovitusindeksi ja kliendi rahulolu kogumine
SOOVITUSINDEKS ja/või KLIENDI RAHULOLU?
Kogume soovi korral mõlemat kuid ajamata neid omavahel segamini. Meie teenus läheb sellest põhieesmärgist paar sammu veelgi kaugemale.
Kuvame visuaalselt meie kasutajaliideses lisaks üldisele NPS väärtusele ka erinevate hinnangute andjate mahud. Selliselt näete, millised arvamused on domineerivad ja kui näiteks hinnanguid 7 ja 8 on väga palju, siis võite ennast rahulikult tunda, kuigi NPS valem neid ei arvesta ja võib kuvada tulemust lausa alla 0%.
Tänu Trendline kasutajaliidese interaktiivsetele võimalustele saate analüüsida klientide rahulolu erinevate vanuste, piirkondade jne alusel. Või näiteks näha, mida arvab püsiklient vs uus klient jne.
360° tagasiside
Trendline teenused võimaldavad Teil saada nii ettevõttest, kui töötajatest 360° ülevaate. Samal töölaual võimalik võrrelda ja interaktiivselt analüüsida KLIENTIDE, KOLLEEGIDE, JUHTKONNA, TÖÖTAJA ISEENDA, SISEAUDIITORITE ja TESTOSTJATE tagasiside tulemusi.
Trendline eripära!
INTERAKTIIVNE
KASUTAJALIIDES
Kasutajaliides kuvab lihtsalt mõistetavalt küsitluste tulemused.
Arendame kasutajaliidest vastavalt klientide soovidele.
FOOKUSES
MÕÕTKAVA
Trendline küsitlused ja uuringud on tänu üle 20 a. meeskonna– ja juhtimiskoolituste kogemusele objektiivsed ja realistlikud.
Eeltöö ajal koostame Teie soovidele vastava MULTIKEELSE küsimustiku. Kaardistame just neid nüansse, mida Teie soovite analüüsida ning paremini mõista.
Saame kokku!
Tutvustame hea meelega meie töötajate rahuloluküsitluste teenuse sisu ja vormi. Teeme teenuste demo kas Teie kontoris või videokoosolekul.
Trendline Linkedin …
Kui olete Linkedin kasutaja, siis tere tulemast jälgima Trendline infot.
Trendline Facebook …
Ole kursis Trendline värskete uudiste ja teenustega ning avaldatud arvamuslugudega.
Loe meie blogi!
Arvamuslood ja
analüüsivad artiklid, mis kirjeldavad kenasti lahti meie
visiooni, eripära ja rõhuasetused.
Kraadimine iseenesest tervist ei paranda! Kui kraadimine näitab, et tervis on korrast ära, siis üha uus ja uus kraadimine, kasvõi 20 korda, tervist ikka ei muuda. See põhimõte kehtib suurepäraselt ka klienditeeninduses ja müügisuhtluses. Testostudega või klienditagasiside kogumisega võib saada palju väärt infot, mis siis vastavalt kas teenindusstandardi rakendamist või klientide ootusele vastamist näitab. Aga veelkord mõõtmine iseenesest ei muuda tulemust!
Testostude kvaliteet - kuidas seda mõõta? Miks on see nii oluline? Testostude tulemuste põhjal pannakse ju paika edaspidised tegevuskavad – määratakse “ravi”. Kuidas hinnata arsti kvaliteeti? Selle taset, kes ravimit määrab (soovitab)? Artikkel toob muuhulgas välja 21 juulil 2021 avaldatud Euroopa Liidu EBA (European Banking Authority) poolt põhjaliku analüüsi alusel loodud dokumendi nõuanded testostude korraldamiseks. Leiad küpsed nõuanded testostude korraldamise soovituslike juhistega Euroopas. Loe lisa ...
Selleks et ettevõtteid mõõta või hinnata, on vaja mõõtkava! Kas kujutaksid ette treenerit oma mängijaid juhendamas, kui mängureeglid poleks selgelt paigas? Mida peaks muutma, et asjad paraneksid? Kui rääkida millegi/kellegi juhtimisest, siis peaks olema, keda juhtida ja selge peaks olema ka see, kuidas juhtida. Igal bussijuhil, kelle teenindada on mitukümmend klienti, peab olema selge kuhu ja kuidas need inimesed toimetada. Ettevõtte- või osakonnajuht juhib inimesi. Kuhu? See on enamvähem selge, kasumini, aga kuidas? Loe edasi ...