ÜLLATA KLIENTI! Kuu tööline – Amadou.

Viimase kuu jooksul kogesime kümnete teenindusolukordade lahendusi. Kõige selle valguses võin kinnitada, et teenindus on kogu maailmas hapralt kõikuv ja konkreetse teenindaja nägu. Olgu see siis Hilton, Sheraton, Eataly või Donkin’ Donuts. Igal pool oli tippe ja ka väga lahja tasemega olesklejaid. Kes on Amadou? Lugu juhtus nädalajagu tagasi New Yorkis. Õigemini samal õhtul oli…

MÄRTS ON HEA TEENINDUSE KUU! MIS APRILLIS SAAB?

See oleks küll väga lihtne, kui lepime kokku, et kui kuu nimetus vahetub, siis hakkame heaks. Kahtlemata pole reaalus hoopiski nii roosiline. Meie ettevõte Trendline teostab igakuiselt hulga testoste ja lisaks sellele saame iga kuu meie tagasiside liidese kaudu infot, mida tavakliendid eri teenindusjuhtumitest arvavad. Kinnitame, et kuu vahetus teeninduskvaliteedi tõusu kaasa ei too. Mida tähendab üleskutse…

TEENINDAJAT ON VAJA, KUI TA LOOB VÄÄRTUST

Teenindajal on mõtet vaid siis, kui ta suudab pakkuda väärtust, mida masin ei suuda, kirjutab arendus- ja monitooringufirma Trendline juht Eero Palm. – Olles koolitanud 14 aasta jaeteenindusettevõtteid, tean, milline rutiinne ja pingeline töö on teenindada kliente justnimelt kassas. Hoolivamad ettevõtted lubavad kassa positsioonil töötada ainult mõne tunni kaupa ja siis roteerivad inimesi teiste kohustuste…

2016 a. – 82 ERINEVAT TOITLUSTUSKOHTA

2016 aastal telliti Trendline testima kokku 82 erinevat toitlustuskohta üle Eesti. Osad tellisid testostulaine iga kuu, mõned kord kvartalis, mõned kord poolaastas, kuid kõikide nende juurde sai tehtud korduvaidtestkülastusi. . Testimise eesmärk on näha, mil määral töötajad täidavad neile ettevõtte poolt kliendisuhtluseks pandud ootuseid. Mõõdame, kuidas tehakse lisasoovitusi, kuidas tooteid tuntakse ja tutvustada osatakse, milline on kliendi vastuvõtt, soovide väljaselgitamine jne. Kui need tulemused käes, siis on väline koolitamine või…