Arvame _

MIKS MÜÜJA EI KÜSI OSTUOTSUST?

Esiteks, sellepärast, et ta ei tee selgeks kliendi vajadusi! Ja kuna ta ei tee selgeks kliendi konkreetseid vajadusi, siis tutvustab vastava tootegrupi sees liiga palju tooteid ning laialivalguvalt, arvates, mida rohkem, seda uhkem. Ja kuna tutvustab liiga laia valikut, siis ju ei saagi küsida: “Kas soovite?”, “Kas pakin sisse?”, “Kas lööme lukku?” või kuidas iganes…

KUIDAS VÕITA KONKURENDILT KLIENTE?

Suur osa ettevõtteid vajavad mingil perioodil uusi kliente. Kui uusi kiente on vaja, kas võimsuste suurenemise tõttu, või mingil muul põhjusel, tekib loogiline küsimus “Kuidas nende südant võita?”. Ja kuna loodus tühja kohta ei salli, siis on Sinu uued kliendid täna mõne Sinu konkurendi kukrut täitmas. Ehk, pead suutma kliendi üle võtta. Kui arvad, et…

LISAMÜÜK ON EDUKAS, KUI KLIENT SAAB KASU!

Kaupmehed räägivad lisamüügist ja selle vajalikkusest nii omavahel kui konverentsidel. Täitsa õige! Klient on kaupluses ja kaup seisab riiulil. Agressiivsust ja kliendi “ära rääkimist” propageerivad koolitajad-libesuud lisavad õli tulle. Justkui oleks tegu mingi röövlikambaga, kes proovib vaesest kliendist kõikvõimalike closingu vahendite ja trikkidega viimast võtta. Imporditakse ameerikalikku raha-raha-raha mentaliteeti. Mõned laiuskraadid allpool (turismipiirkondades) on meist suur osa…