Meie kliendikogemuse kaardistamise teenus sobib Teile juhul kui soovite, et …
1. – sama küsimustiku puhul saaks tagasisidet anda eri keeltes kuid, et erikeelselt antud kliendikogemuse hinnanguid saaksite Teie ikkagi vaadata omas keeles, (ka vabateksti kommentaare!);
2. – saaks eristada tagasiside andjad Teile oluliste parameetrite alusel ja seda nendelt küsimata, et mitte vastajat vaevata;
3. – erinevate küsimuste seoseid ja vastasmõjusid oleks võimalik samal töölaual lihtsalt ja visuaalselt analüüsida;
4. – oleks võimalik ajas tulemusi võrrelda ja näha mis mõju läbiviidud tegevused on andnud;
5. – tulemust saaks vaadata osakonna ja lausa üksiku töötaja kohta ja (!!!) taaskord klienti mitte koormates küsimusega, “Millist meie esindust külastasite?” (eriti, kui Teil on näiteks 70 esindust);
6. – küsimustikku oleks võimalik operatiivselt asendada, muutmata juba esindustesse paigaldatud QR koode või muid valmis kujundatud materjali;
7. – küsitluse objektiivsust ja usaldusväärsust ei lastaks lõhkuda korduv-vastajatel (näiteks, et töötajad ise ega mõni pahatahtlik vastaja ei muudaks küsitlust mõttetuks andes mõne esinduse või töötaja kohta kümneid või sadu hinnanguid);
8. – samalt kliendikogemuse küsimise sagedus oleks selgelt paigas, et iga mikrokontakti järel ei tuleks klienti häiriv tagasiside andmise palve;
9. – erinevate tasemete juhtidel oleks neid puudutavale infole operatiivne juurdepääs ja nad oskaksid andmeid õieti lugeda ja kasutada;
10. – vastajal jääks tagasisidet andes tunne, et ta on jätkuvalt teie veebikeskkonnas ja turunduslik mõju jätkuks;
11. – te ei peaks pärast kliendikogemuse laekumist hakkama andmeid läbi Exceldama vaid selle töö teeks teie eest ära meie kasutajaliides;
12. – saaksite võrrelda enda ettevõtte tulemusi nii üksikute osakondade, kui ka piirkondade või riikide kaupa;
13. – aitaksime küsimustiku hoolega läbi mõelda, et küsija ja vastaja saaksid asjast sarnaselt aru!