⦿ Kutsu kohtuma! Arutame 2025 plaane.

Meie teenus sobib Teile juhul kui soovite, et …

1️⃣ – testostude aluseks olev küsimustik oleks objektiivne ja vastaks täpselt Teie teenindusstandardile (aitame selle hoolega läbi mõelda);

2️⃣ – vajadusel saaks kasutada erinevate osakondade jaoks erinevaid küsimustikke;

3️⃣ – küsimustikke saaks operatiivselt muuta ja saaks mõõta just neid detaile, mis mingil ajahetkel on olulised;

4️⃣ – testostjad käituksid sõbralikult ja loomulikult ja ei “kiusaks” töötajaid keeruliste küsimustega, vaid järgiksid neile antud stsenaariume;

5️⃣ – nii Eestis, Lätis kui Leedus saaks kasutada kohalikke riigi keelt rääkivaid testkliente;

6️⃣ – testostjaid ei tuntaks ära (kuna kasutame kõigis riikides meie enda unikaalseid testkliente, kes ei paku oma teenust teistele testostufirmadele. Koostööd alustades oleksid kõik korraga uued näod. Püsikoostöö puhul reguleerime sama testkliendi külastussagedust samasse kohta);

7️⃣ vaidlustused oleksid minimaalsed (meie üle 15 a testostude tegemise kogemusel on vaidlustused alla 0,3 %, kuna fookused on selged, testkliendid mõistavad oma rolli ja väldime subjektiivsust);

8️⃣ – tulemused oleksid interaktiivselt, lihtsalt ja visuaalselt analüüsitavad kõigile Teie kasutajatele, et Teie töötajad ei peaks ise pärast testilaineid hakkama ajamahukaid pdf-e koostama;

9️⃣ – saaksite Teie emakeeles (näiteks eesti k) analüüsida mõnes teises piirkonnas ja seal kohalikus keeles (näiteks läti k) tehtud töid (ka vabateksti kommentaare);

– samas kasutajaliideses ja samal töölaual oleks lisaks testostudele ka siseauditi ja kliendikogemuse tulemused;

*️⃣ – oleks võimalus soovitud ja valitud andmeid vajadusel eksportida Excelisse näiteks juhul, kui testostud on osa preemiafondi arvutustest;

*️⃣ – saaksite võrrelda ettevõtte tulemusi nii üksikute osakondade kui ka piirkondade või riikide kaupa ja ka võrrelda erinevaid ajaperioode;

*️⃣ – testostutulemuste olulisemad tähelepanekud ja vajalikud arengufookused saaksid teie juhtidele ja töötajatele lahkelt, kuid selgelt ette kantud.

TESTOSTUD paremini mõõdetavaks!

Testostud

Meie testostud näitavad, mille taha parem teeninduse tulemus jääb. Anname objektiivse ülevaate töötajate oskustest ja hoiakutestTrendline kasutajaliideses saate avastada olulisi seoseid töötajate teenindussuhtluses. Näiteks kuidas võetakse klientidega ühendust, kuivõrd hästi proovitakse aru saada kliendi soovist, kuidas tooteid tutvustatakse, kas ja kuidas ostuni suunatakse. Ja lisaks nende ja paljude muude tegurite omavahelist mõju, et avastada algpõhjuseid.

Tänu üle 20 a. klienditeenindusettevõtete arendamise kogemusele oskame mõõta õigeid ja olulisi seoseidAga veelgi tähtsam, näitame tänu testostudega kogutud objektiivsele infole, mida ja kuidas tegutsedes tulemust parandada.

Ilus verstapost!

Oktoober ’23: ühes kuus 1552 testostu. Rõõm näha, et järjest rohkem kliente hindab just müügi- ja teenindusprotsesside põhist, objektiivset, rätsepatöö testostuteenust!
Kasvame vastutustundlikult! See tähendab, et me ei kasva kvaliteedi arvelt. Mõistame, et mass ja kogus iseenest pole muidugi mingid näitajad, kui nendega kvaliteet kaasas ei käi.

Miks on testostud vajalikud?

Hoolsalt korraldatud testostud aitavad mõista töötajate tugevusi ja nõrkusi. See omakorda võimaldab neid vajaduspõhiselt arendada. Mõõdame, mil määral töötajad rakendavad iga konkreetse ettevõtte seatud ootuseid.

Meie tegevuspiirkond?

Pakume täisteenusena (ettevalmistus, testilaine läbiviimine ja kokkuvõtted) testostuteenust Eestis, Lätis ja Leedus. See on suurepärane võimalus oma ettevõtteid ja kaubamärke sama teenindusstandardi raames mõõta ja arendada. Võimalik tulemusi analüüsida nii kogu Baltikumi, üksiku riigi või detailsema piirkonna või lausa esinduse kaupa. Igas piirkonnas kasutame meie enda kohalikke testostjaid.

Trendline MSPA member Mystery Shopping Professionals Association testostud koolitused kliendikogemuse kaardistamine

Trendline Analytics on Euroopa testostufirmade liidu MSPA hinnatud ja aktiivselt panustav liige.

Meie artiklid MSPA veebilehel:

Artikkel: ``Why do you need Mystery Shopping? Health check your service ...`` › Artikkel: ``How to Survive and Thrive in a Business World full of Dramatic Change?`` ›

Testimise valdkonnad

KAUBANDUSKESKUS

Mõõdame keskuste klienditeenindust kategooriate kaupa. Samuti teeninduse iseloomu, näiteks kassa, müügisaal, pop up, jne lõikes. Pingeread eri kategooriate kaupa.

Loe lisa ›

HOTELL, SPAA

Hindame testkülastustega hotelli või spaa erinevate osakondade teeninduse taset. Kasutame osakonnapõhiseid küsimustikke – vastuvõtt, restoran, lobby baar, hoolitus, spaa administraator jne.

Tutvu teenusega ›

JAEKETI TESTOSTUD

Testime kas Teie töötajate kliendisuhtlus vastab Teie ootustele. Piirkonna- ja osakonnapõhine analüüs. Võimalik arendada õigeid töötajaid täpselt õigetel teemadel.

Jaemüügi testidest ›

RESTORAN, KOHVIK

Kaardistame teenindusprotsessi tugevad ja nõrgad osad. Näitame objektiivselt, mille taha parem majandustulemus jääb ning mis arendustegevused kuidas mõjuvad.

Restorani testimisest ›

TESTKÕNED

Testime Teie kõnekeskuse või müügiosakonna kliendisuhtlust. Võimalik testida nimeliselt erinevad töötajad vastavalt töögraafikutele. Analüüs näiteks teemade kaupa.

Telefonitestidest ›

AUTOMÜÜK

Analüüsime uute- ja kasutatud autode müügiprotsessi taset alates kliendi esmasest päringust, kuni müügitöötaja järelkontaktini välja. Kogemus üle Baltikumi.

Loe võimalustest ›

ID KÜSIMINE

Kontrollostud näitavad kui hästi Teie toidupoes, tanklas või toitlustusasutuses küsitakse noortelt ID-d alkoholi ostu soovi korral. Põhjalik analüüs kasutajaliideses.

Loe detailsemalt ›

TOODE VÕI BRAND

Mõõdame objektiivselt ja selgelt, milliseid argumente ja mil määral Teie toote / brändi müümisel kasutatakse võrreldes konkurentide samade tootegruppidega.

Loe teenusest ›

OSTUKESKKOND

Analüüsime valdkonna eksperte kasutades ostukeskkonna taset ja selle kliendikesksust ning mõju kliendikogemuse tekkele. Analüüsime füüsilist kliendikeskkonda.

Loe uuringust ›

Saame kokku!

  • Kohtumine 45 min – 1 tund kas Teie kontoris või videokoosolekul.

  • Arutame läbi testostude valdkonna, kui terviku eesmärgi ja võimalikud komistuskohad.

  • Näitame, kuidas luua alus objektiitvsele teenindus- või müügisuhtluse mõõtmisele. Ehk elektroonikapoe ja pirukaleti mõõtmine sama küsimustiku alusel ei anna piisavalt praktilist infot, mille alusel ettevõtte majandustulemust mõjutama saaks hakata.

  • Selgitame, miks ja kuidas nimelise sihtimisega testoste edukalt korraldada.

  • Teeme ülevaate Trendline kasutajaliidese võimalustest. Testostud, siseaudit ja klienditagasiside kogumine samal töölaual. Tutvustame juhtidele mõeldud tööriista, mis tuleb testostudega tasuta kaasa ja võimaldab jälgida ja suunata nii üksiktöötajate, kui esinduste, konkreetsete piirkondade või terve keti kliendisuhtluse taset.

  • Jagame soovitusi, meie üle 20 aastase ettevõtete arendamise kogemuse põhjal, mida ja miks keskastmejuhid peaksid tegema, et testostude andmeid ei kogutaks lihtsalt sahtlisse.

  • Soovi korral paneme kokku konkreetse ja detailselt teie soovidele vastava teenuse hinnapakkumise.

KINNISVARAMAAKLER

Kaardistame uusarenduste ja järelturu kinnisvaramaaklerite müügioskuseid alates päringutele vastamisest, kuni müügi fikseerimiseni. Näitame konkreetselt mis argumentidega ja kui veenvalt objekte müüakse.

Loe lisa ›

Trendline testostud – meie eripära?

RÄTSEPATÖÖNA VALMIV
MÕÕTKAVA

Tänu üle 20 a. koolitustöö kogemusele oskame keskenduda olulisele ja mõistame teeninduskontseptsioonide erinevust.

Eeltöö ajal koostame Teie ettevõtte teenindus- või müügitöö eripära arvestavad testostude küsimustikud (vajadusel lausa osakonnapõhine lähenemine) ja lepime kokku testostuolkordade realistlikud stsenaariumid.

UNIKAALSED
TESTOSTJAD

Meie testkliendid EI OSUTA oma teenust TEISTELE testostufirmadele. See tähendab aga seda, et kui Teie PRAEGUSE teenusepakkuja testostjaid järjest ÄRA TUNTAKSE (ehk teenus kaotab suuresti oma (pimeostlemise) mõtte), siis meiega tuleksid töid tegema UUED ja töötajatele tundmatud näod.

Trendline testostjate tugiteenus annab neile pidevat väljaõpet ja tagasisidet kuidas käituda tavakliendi kombel LOOMULIKULT ja teenindajasõbralikult. Meie testostjad on motiveeritud pidevalt õppima ja selgeid stsenaariume järgima.

INTERAKTIIVNE
KASUTAJALIIDES

Kasutajaliides kuvab lihtsasti mõistetavalt teenindusprotsessi tugevad ja nõrgad kohad. Kuvame otse kasutajaliideses, kooskõlas Teie teenindusstandardiga, suunad ja nõuanded kitsaskohtade lahendamiseks.

Arendame kasutajaliidest vastavalt klientide soovidele.

KKK

Lähtume Teie ootusest oma töötajate suhtes. Eeltöö ajal koostame Teie teenindusstandardi põhjal küsimustikud, mille alusel testimise läbi viime.

Näiteks Eestis kasutame eesti-, vene- ja soome keelt emakeelena rääkivaid testkliente. Erikeelsete testklientide kasutamine aitab mõista, kuidas vastava sihtgrupi teenindamisega hakkama saate. Kasutame igas riigis selle riigi keelseid testkliente.

Jah muidugi! Soovime igal hetkel pakkuda teenust, mis lähtub Teie hetke vajadustest. Küsimustikke muutes jääb alles ka kogu varasemate küsimustike alusel kogutud võrdlusinfo.

Ei! Kasutame sama testilaine ajal nii palju erinevaid küsimustikke, kui vaja olenevalt milliseid teenindussituatsioone mõõdame. Ja isegi sama osakonna testimisel on teenindusolukorrad erinevad nagu näiteks check-in ja check-out olukorrad või müügisaal ja kassa.

Sellisel juhul on 2 võimalust. 1. kas mõõtkava on subjektiivne ehk küsitakse testklientide isiklikku arvamust (ja need on igal inimesel erinevad). Või 2. kui küsimustikud on kvaliteetselt ja objektiivselt tehtud, siis on teeninduse tase kõikuv ja ebaühtlane. Sellisel juhul saavad ka tavakliendid ebaühtlase teeninduse. Trendline testkülastustega saab nimeliselt sihtida neid, kellel rakendamine raskem ja neid järele aidata.

Siseaudit on “varjuna” teenindusvaatlus, mida viib läbi Teie ettevõtte osakonna juht, sisekoolitaja, vahetuse vanem või keegi teine ja sisestab tulemuse Trendline kasutajaliidesesse. Testostude (välisauditi) ja siseauditi tulemusi saab võrrelda samal töölaual.

Siseauditi moodul võimaldab analüüsida töötajatele tehtud atesteerimisküsimustikke, jne.

Ettevalmistustöö jooksul arutame Teiega läbi ja aitame fikseerida teenindusmallid. Need võtame aluseks testkülastuste läbiviimisel. Erinevatele osakondadele loome vastava teenindussuhtluse alusel omad teenindusmallid. Fikseerime n.ö. punased ja rohelised käitumismallid. Nende rakendamist hakkame objektiivselt mõõtma. Nende põhjal saate soovi korral koostada mõõdetavad ja realistlikud teenindusstandardid.

See on väga võimalik, kui küsimustikud on üles ehitatud subjektiivselt. Ehk, kui küsimustikes küsitakse selle konkreetse ühe inimese (testkliendi) isiklikku arvamust, siis see on subjektiivne ja ei anna erilist sisendit arendustegevusteks. Trendline lähenemine on teistsugune. Mõõdame pigem objektiivselt, mil määral vastab Teie töötajate kliendisuhtlus ettevõtte seatud konkreetsetele ootustele. Kõik Trendline testostjad järgivad MSPA (Mystery Shopping Professionals Association) eetikakoodeksi põhimõtteid testostjatele.

Iga töö jaoks kasutame testostjaid nii palju, et samat teenindajat ei testiks sama testiklient!

Kuna anname testklientidele hea väljaõppe, siis soovime anda neile pigem võimalikult palju tööd selle asemel, et iga testija teeks aastas 1-2 tööd ja testid oleks rabedad. Kogemused tulevad kogedes. Testostjate kogemused ja oskused stsenaariume loomulikult jälgida kasvavad töö käigus. Meie kasutajaliides aitab testijatel vältida juba testitud töötajaid.

Võrrelda saab nii testilainete kaupa tervikuna ja ka ühe konkreetse mõõdiku (küsimuse) kaupa. Samuti saab võrrelda näiteks Eesti, Läti ja Leedu tulemusi, kui tegemist on mitmes riigis oleva ettevõttega. Kasutajaliideses saab detailselt võrrelda ka näiteks terve riigi (või kogu ettevõtte) keskmist tulemust ühe osakonna tulemusega. Võrrelda saab kõiki töötajaid nimeliselt ja näha kes mis teemadel arendamist vajaksid, jne.

Oleme alustanud suuremahulisi üleriigilisi testilaineid ka ainult ühe nädalase etteteatamise ajaga. Alustamise kiirus oleneb kui palju erinevaid teenindusolukordi soovite testida (ehk erinevate küsimustike loomiseks ja kooskõlastamiseks kuluv aeg). Eeltöö sisaldab teie teenindusstandardite põhjal küsimustike loomist ja siis selle kinnitamist. Siit edasi algabki juba testimine.

Teeninduse mõõtmine iseenesest ei paranda teenindust, küll aga mõõtmise tulemuste põhjal kavandatud arendustegevused. Testostudele peaks järgnema arendustegevus, kas siis osakonna või terve ettevõtte jaoks.

Kui eesmärk on lisada testostude tulemused ühe mõõdikuna töötajate preemiasüsteemi, siis oleks mõistlik, kui igale töötajale tehakse aasta jooksul nimeliselt mitu testi, et tema taset mõõta. Kui eesmärk on mõõta osakondade keskmist taset juhuslikkuse alusel, siis olenevalt töötajate arvust, eelarve võimalustest ja osakondade mõjust äritulemusele on teenindusaudit kasulik kas iga kuu või kord kvartalis. Kindlasti on teatud osakonnad kriitilisema tähtsusega, kui teised. Meie praktikas on nii igakuise testimisega koostööpartnereid, kui ka neid kes teevad aastas näiteks 2 suuremamahulist testilainet.

Interaktiivne analüüs

Trendline’i interaktiivne kasutajaliides analüüsib kogutud andmeid ettevõtte, piirkondade, osakondade ja töötajate kaupa. Iga klient saab ise määrata olulised kriteeriumid, mida mõõta, võrrelda ja analüüsida.

Mystery Shoppingu e. välisauditi ja TAVAKLIENDI arvamuse ning siseauditi (juhtide endi teenindusvaatlused) analüüs on samal töölaual. See tähendab seda, et testostulaine jooksul ja selle järgselt on kõik kogutud andmed Teie poolt lihtsalt ja interaktiivselt meie kasutajaliideses võrreldavad. Ei ole vaja hakata pärast testilainet koostama staatilist ja ajamahukat kokkuvõtet ei Excelis ega mujal.

Analüüsid ja järeldused on otse kasutajaliidesest visuaalselt ja informatiivselt kuvatavad nii koosolekuruumis kui veebikoosolekul. Puudub vajadus eraldi Powerpoint esitluste tegemiseks. Eri ajahetkedel saab võtta fookusesse erinevad tegurid ja võrrelda varasemate perioodidega. Põhjalik ja oluliste fookustega analüüs aitab tagasiside andmise konstruktiivseks ja kasulikuks muuta.

Kasutajaliidese tutvustuse lehele ›

Ülevaatlik raport

Soovi korral analüüsime pärast testilaine lõppu tulemusi ja koostame meie pikaaegsele kogemusele tuginedes olulisemad tugevused, nõrkused ja arendussoovitused. Esitame olulisemate punktide võrdlusandmed võrreldes eelmiste testostulainetega.

Testostud on oluline võimalus arendustegevuste sisendi koostamiseks. Kui testostud tehtud, siis edastame tulemused ja arendussoovitused Teie juhtkonnale ja/või osakonnajuhtidele nii kirjalikult pdf faili kujul, kui ka soovi korral tagasisidekoosolekul. See info on suurepäraseks aluseks klienditeeninduse läbimõeldud arendamiseks.

Multikeelsed testostud

Trendline kasutajaliidese keele saab kasutaja ise valida: EST, ENG, LAT, LIT, FIN, RUS … või muu kokkulepitud keele.

Suurepärane lahendus rahvusvahelistele kontsernidele, kelle testilained toimuvad sünkroniseeritult mitmes riigis ja on vaja näha tulemusi näiteks peakontori keeles. Lisaks kasutajaliidese keskkonna ja küsimuste ning vastuste tõlgetele on tõlgitud ka vabateksti kommentaarid!

Soovi korral analüüsige näiteks Lätis (LÄTI keeles) sisestatud testostude tulemusi EESTI keeles või vastupidi.

Või vaadake ühe keelevahetuse klikiga kogu Baltikumi tulemusi vabalt valitud keeles, mis sai ettevalmistuse ajal kokku lepitud.

Võimalus õppida sama grupi teiste piirkondade üksustelt, mis arendustegevused milliseid tulemusi annavad.

Turvaliselt kaitstud info

Trendline testostude, siseauditi ja kliendiküsitluste kasutajaliidese tulemuste kuvamise avame tellija poolt määratud vaatamisõiguste kaupa. Et kogutud andmeid turvaliselt kaitsta saame soovi korral avada juurdepääsu Teie andmetele ainult Teie määratud IP aadressidelt ehk Teie määratud “turvalise värava” kaudu. See pakub lisakaitset Teie ettevõtet puudutavate andmete osas. Oluline lahendus rahvusvahelistele kontsernidele kellel on kõrged turvanõuded neid puudutavate andmete osas.

Suurkorporatsioonidel võimalik mugav sisselogimine Azure AD või Office 365 kasutajatega. See lisab turvalisust, lihtsustab infole juurdepääsu ja aitab hoida teie ettevõtte kasutajaid ja nendele määratud õiguseid aja tasemel. Muidugi võimaldame Microsoft kontoga sisselogimist ka väiksematele ettevõtetele, kellel on vastavad kasutajad tehtud.

Koolitused

Soovi korral koolitame Teie töötajaid testostudega kaardistatud kitsaskohtade parandamiseks. Tänu üle 20 a kogemusele ja testostudega kogutud infole oskame püsida fookuses ja koostada täpselt Teie vajadustele vastavad programmid.

Testostud annavad täpse sisendi nii osakonnapõhiselt kui nimeliselt kes Teie töötajatest millist arendamist vajab.

Koolitustest ›
"Telia esinduses on kliendiga otsene suhtlus võtmeks edukale müügile. Selleks, et meie müügikonsultandid saaksid pakkuda parimat teenindust ja aidata klientidel leida endale sobivaimad lahendused, on pidev koolitus ja areng hädavajalik. Trendline pakub meile täiuslikku lahendust, mis võimaldab meil: Mõõta müügikonsultantide oskusi ja teadmisi. Jälgida iga töötaja edusamme ning anda sihitud tagasisidet. Analüüsida müügiprotsesse ja tuvastada arengupunkte. Koolitada töötajaid personaalselt, kasutades testostude tulemusi. Trendline’i lihtne ja intuitiivne testostude kasutajaliides teeb selle tööriista kasutamise meeldivaks ja tõhusaks. Oleme väga rahul, et leidsime lahenduse, mis aitab meil tõsta müügikonsultantide kompetentsi ja parandada klienditeenindust." Julia Estreich TELIA, teeninduskvaliteedi juht Julia Estreich Telia Eesti referents reference Trendline Analytics testostud mystery shopping trainings "Hedon Spa & Hotel soovib pakkuda oma külalistele parimat teenindust ning nende ootusi ületada ka kõige keerulisemates olukordades. Fine-dining restoranis Raimond peame oluliseks igat detaili, millest eriti kõrgel kohal on soe ja inimlik teenindus, et luua meeldejääv restorani kogemus. Trendline testklientide ning hästi läbimõeldud mõõdikute abil saame analüüsida meeskonna teenindusprotsessi tugevusi ning pöörata suuremat tähelepanu kitsaskohtadele ning seeläbi parandada töötajate kompetentsi ning suurendada meie külaliste rahulolu. Trendline kasutajaliides on väga mugav tööriist juhile ning annab konstruktiivset tagasisidet ka töötajatele ning saab jälgida iga töötaja individuaalset arengut ajas." Airi Lääne HEDON SPA & HOTEL, toitlustusjuht "Omniva on viimastel aastatel värskendanud oma jaekontseptsiooni ja täiustanud teenindusstandardeid, sooviga pakkuda parimat teenindust turul. Selle teekonna osana on Trendline olnud hindamatuks partneriks, aidates meil tagada, et seatud ootused teenindajatele on täidetud ja ületatud. Trendline'i platvorm pakub meile täpset ja kasutajasõbralikku lahendust, mis võimaldab regulaarselt hinnata teenindusprotsesside kvaliteeti ja töötajate sooritust. Trendline’i testostude süsteem annab võimaluse minna süvitsi, tuues selgelt esile etapid, kus paistame silma, ning osutades kohtadele, mida saab veelgi täiustada." Jaanika Lindre OMNIVA, kliendirahulolu ja kvaliteedijuht Jaanika Lindre tagasiside referents Trendline analytics testostud Kadri Koppel Sportland referents tagasiside Trendline Analytics testostud klienditagasiside siseaudit CX teenusele "Sportlandis on klienditeenindus alati olnud üks olulisimatest alustaladest, sest suurepärane teenindus on lahutamatu osa brändi identiteedist. Trendline on ennast tõestanud kui tõhus ja usaldusväärne partner kes ei ole pelgalt passiivne teenuseosutaja, vaid aktiivne kaasarääkija, kes aitab tuvastada kitsaskohti ja pakkuda välja parendusi. Üheks suureks eeliseks on Trendline'i võime pakkuda teeninduse taseme jälgimist nii testostude kui ka siseauditite abil. Trendline'i poolt pakutav QR koodide põhine klienditagasiside lahendus on samuti meie jaoks väga väärtuslik tööriist, mis võimaldab saada otsest ja kohest tagasisidet. Nende pakutavad tööriistad ja teenused on aidanud Sportlandil hoida oma klienditeeninduse standardeid kõrgel ning olla pidevas arengus." Kadri Koppel SPORTLAND, jaemüügijuht TELE2, personalijuht Helena Viiroja "Et saada parimaks on vajalik teadlik toimetamine ja pidev areng. Valime sellele teele kaaslaseks ainult parimad koostööpartnerid! Trendline-ga alustasime koostööd 2020 a lõpus ja me oleme teinud väga õige valiku! Trendline on koostööpartner, kes mõtleb aktiivselt kaasa, on paindliku ja positiivse suhtumisega. 2021, 2022, 2023 ja 2024 tunnistati Tele2 telekommunikatsiooni valdkonnas parima teenindusega ettevõtteks, oleme selle üle ääretult uhked. Koostöös Trendline-ga hoiame seda taset ja teeme oma arengus hüppeid, et olla veelgi paremad positiivsete emotsioonide loomises teenindusprotsessis. Nende testostude veebipõhine keskkond on väga lihtne ja kerge kasutada." SPICE ja SPICE HOME, turundusprojektide juht Sandra Ķikute "Oleme Trendline teenusega väga rahul ja hindame kõrgelt nende professionaalsust ja panust. Trendline on kogenud ja suurte teadmistega testostuteenuse pakkuja, kes lisaks testostudele pakub ka põhjalikku analüüsi ja kasutajaliidest. Koostöö jooksul on Trendline kohaldunud meie, kui kliendi eripärale ja kategooriapõhisele teeninduse mõõtmisele, pakkudes kõrgel tasemel testostuteenust. Spice kaubanduskeskus kindlasti soovitab Trendline, kui head koostööpartnerit ka teistele!" "Südameapteegi eesmärgiks on pakkuda parimat apteegiteenust Eestis. Trendline on meile sellel teel ideaalseks koostööpartneriks just oma professionaalse ning personaalse lähenemise tõttu. Parajaks proovikiviks on osutunud apteekrite kui kõrgelt haritud spetsialistide veenmine testostude vajalikkuses. Koostöös Trendlinega on meil see õnnestunud just pakutud kompleksse lähenemise tõttu (testostud, koolitused, õppevideod jm). Trendline eeliseks on ka interaktiivne kasutajaliides, mille kasutamismugavust saab suunata ka klient. Soovitan Trendline kui väga kliendikeskset ja professionaalset koostööpartnerit!" Kadri Villemson SÜDAMEAPTEEK, teenindusjuht Kadri Villemson _ Südameapteek _ Trendline referents testostud koolitused õppevideod Riina Eisler PET CITY, tegevjuht "Otsisime koostööpartnerit Baltikumis, kes suudaks pakkuda samaväärset kvaliteetset teenust kõigis kolmes riigis. Trendline poolt pakutav programm on väga hea ja ülevaatlik, samas lihtne ja kasutatav kõikidele töötajatele. Oleme saanud parema ülevaate oma teeninduse tasemest. Soovitan Trendline'i kindlasti ka teistele teenindusettevõtetele." testimine testostud testkülastused Mystery Shopping WASA RESORT, pikaaegne müügi- ja turundusjuht Angelika Raid "Koostöö Trendlinega ületas meie ootuseid, saime koostööprotsesside käigus kasulikku sisendit teenuste redisainimiseks just klienditeekonda silmas pidades. Wasa Resort jaoks on ülimalt oluline pidev klienditeekonna testostudega monitoorimine. Trendline peale saab loota ka raskel perioodil! Stressirohkel ja turbulentsel pandeemia ning teenusepiirangute perioodil, oli Trendline hea partner mõttevahetuseks, kuidas kliendi rahulolu säilitada ka sellel pingelisel ajal. Trendline koolitused ei jäta mitte midagi juhuse hooleks, täpselt ettevõtte valdkonnast ja vajadusest lähtuv, suure ja pühendunud eeltööga ja täpse fookusega." Angelika Raid WASA SPA Estonia SPA tagasiside feedback referents Trendline Analytics testostud ja koolitused Hedi Nurme-MC Donalr _ Circle K _ referents _ Trendline _ testostud _ mystery shopping "Koostöö Trendlinega on lihtne ja tõhus. Trendline mõistis meie soove ja vajadusi kui lennult, pakkus just meie vajadustele lähtuvaid lahendusi ning oli väga paindlik juba kokkulepitud tegevuste ja ajakava muutmisel ning pidas alati kokkulepetest kinni. Mul on väga hea meel, et oleme endale leidnud usaldusväärse, koostööalti, paindliku ja lahendustele orienteeritud testostude koostööpartneri. Lisaks suurepärane kasutajaliides, mis võimaldab olulist infot selgelt näha." Hedi Nurme-Mc Donald CIRCLE K, jaemüügidirektor "Spice ja Spice Home kaubanduskeskuste tähtis prioriteet on heatasemeline klienditeenindus. Töötame koos üürnikega selle saavutamise nimel. Trendline roll objektiivse ja teenindusprotsessi põhise testostuteenuse pakkumisel on tähtis. Oleme koostööga väga rahul. Soovitame Trendline testostuteenust eriti tänu selle interaktiivse kasutajaliidese ja nende kliendikeskse lähenemise tõttu." Linda Kalnina SPICE ja SPICE HOME, turundusjuht (2015 - 2020) "Kliendikesksus on olnud viimase aasta jooksul Ivo Nikkolo strateegia üks olulisemaid fookuseid. Paralleelselt brändiga oleme uuesti üles ehitanud kogu teeninduskontseptsiooni ning Trendline on meile sellel teekonnal suurepäraseks partneriks olnud. Eriti tõstaksin esile teenindusstandardite koolitust, mis sai osalejatelt suurepärast tagasisidet nii korraldusliku kui sisulise poole pealt. Niivõrd positiivset tagasisidet pole me veel ühegi koolituse kohta varem saanud – ainult ülevoolavad kiidusõnad! Trendline on suurepärane koostööpartner!" Brigitta Albertin BALTIKA GRUPP, tegevjuht RIMI, koolitusjuht Brit Peterson "Oleme Rimis keskendunud kliendile ja väärtust loovatele tegevustele, mis iga päeva pisut lihtsamaks teevad. Klienditeenindusalaste oskuste arendamisel ning tunnustamisel on Trendline meile mitmekülgselt abiks. Koostöös toetame klienditeenindajaid läbimõeldult ja vajaduspõhiselt, et nad saaksid täita oma tööülesandeid võimalikult pingevabalt ja süsteemselt. Nii saame iga päevaga paremaks ja tunneme tööst rohkem rõõmu ja rahulolu. Soovitame igati Trendline testostude, koolituste ja kliendiküsitluste teenuseid!" Brit Peterson Trendline tagasiside testostud koolitused teenindusstandardid kliendiküsitlused Heiki Onton _ reference for Trendline testostud koolitused "Ramirent põhitegevus on erinevate ehitus- ja tööstusseadmete renditeenused, seetõttu on meie jaoks oluline kõrge klienditeeninduse tase. Alustasime klienditeeninduse- ja müügikoolituste läbiviimist juba ligi 20 aastat tagasi, ühtlasi võtsime kasutusele teenindusstandardi, ettevõtte taset kontrollime testostude läbiviimisega. Aja jooksul oleme teinud koostööd erinevate partneritega ning kvaliteet on kõvasti kõikunud. Trendline on pakkunud meile professionaalse ja kaasaegse lähenemise nii koolituste kui ka testostude läbiviimisel, julgen soovitada Trendline kõigile tulevastele klientidele." Heiki Onton RAMIRENT BALTIC, tegevjuht VIRU KESKUS, turundus – ja kommunikatsioonidirektor (nov 2008 – jaan 2020) Taivi Koitla "Trendline eristub oma konkurentidest ülima põhjalikkuse ja innukuse poolest ning valmiduselt olemasolevaid lahendusi kliendi vajadustega vastavusse viia. Tahe valdkonda sisuliselt parendada ja väsimatu töö selle nimel näivad ehk seda kirjeldades elementaarsed, ent kui Trendline’iga koostööd tegema asute, märkate olulist erinevust. Soovitan koostööd Trendline’ga ning ootan huviga, milliseid kõrgusi Eero Palmi juhtimisel järgmisena vallutama asutakse." testost testostud trendline referents Mystery Shopping Rakvere Põhjakeskus, juht Tiiu Onga "Uudis Trendline’i pakutavast teenusest mõõta kaubanduskeskuse kaupluste teenindustaset kontseptsioonipõhiselt jõudis meieni 2019. aasta sügisel. Alanud koostöö on olnud professionaalne ning protsess nauditavalt kiire ja tulemuslik. Väärtustame ühise eesmärgi täitmisse panustavat partnerit ja julgustame järele proovima!" testost testostud trendline referents Mystery Shopping Illi Ojavere TALLINK HOTELS, hotellijuht "Meie hotellides algas testostude koostöö Trendline’iga 2018 aasta kevadel, millele järgnesid äärmiselt professionaalsed ja 
praktilised koolitused. Trendline on kindel valik saamaks usaldusväärselt mõõdetud tulemusi. 
Tallink Hotels soovitab julgelt kasutada Trendline oskusi ja teadmisi teeninduskvaliteedi tõstmiseks." testimine testostud testkülastused Mystery Shopping koolitused testostud testkülastused testimine Mystery Shopping "Koostöö Trendline-ga on kestnud pikki häid aastaid. Trendline on täna üks tugevamaid ja paremaid võimalusi turul oma klienditeeninduse taseme monitoorimiseks. Julgen igati soovitada kasutada Trendline poolt pakutavaid lahendusi!" Jaan Ratnik TERVIS SPAA GRUPP, juht Dimitri Demjanov BOCUSE D’OR EESTI, president "Minu hinnangul algab tipptasemel teenindus kontseptsiooni fikseerimisest ja sealt edasi peab pidevalt panustama, et see ei jääks pelgalt paberile. Gloria töötab tänaseni Trendline loodud ja juurutatud teenindusstandarditega. Soovitan julgelt!" testost testostud trendline referents Mystery Shopping standardid teenindus "Olen Trendline koolitaja Eero heatasemeliste koolitustega kokku puutunud erinevates ettevõtetes. Ericssoni aegadel ja tema poolt läbiviidud juhtimiskoolitustega jäid juhid väga rahule. Swedbank mäletab koolitusi koolitusfirmaga Trendline, kui viidi läbi mitmekordset koostööd telefoninõustamise ja veenva kliendisuhtluse teemadel. Meie nõustajad ja juhid jäid koolituse sisu ja kvaliteediga rahule. Eero on pikaajalise kogemusega koolitaja, kes oma koolitustega kindlasti ettevõtetele lisaväärtust pakub." Ülle Pind SWEDBANK, personalidirektor Ülle Matt referents Trendline koolitused Eero Palm mystery shopping "Oleme Trendline'ga teinud koostööd päris mitmel korral. Eriti tooks välja nende võimekust koostada koolitusi, mis konkreetse maja spetsiifikaga täpselt kokku lähevad. Oskavad koolitada nii värskeid alustajaid kui juba staazikaid müügiinimesi. Ja kõige selle proffessionaalsuse kõrval meeldiv ja sõbralik olek. Soovitan kindlalt!" Sven-Erik Volberg VILLA AMMENDE, hotellijuht SPORTLAND, tegevjuht Nelli Pormeister "Trendline testostude koostööga oleme väga rahul. Trendline töötajate näol on tegemist uuendusmeelsete ning kaasamõtlevate inimestega, kelle kirglik suhtumine oma töösse väljendub kliendile suunatuses ning tulemuste kvaliteedi tagamises. Sportland kasutab ainult parimat, soovitame!" testimine testostud testkülastused Mystery Shopping koolitused Eesti Juveel, müügijuht Triin Uuk "Pika ja väärika ajalooga Eesti Juveel panustab täna kliendikeskse teeninduse nimel vägagi suure hoolega, sellest on saanud meie üks peamistest ning tähtsaimatest fookustest. Trendline testostude teenus ja kasutajaliides annab selge info, mida teeninduses fookuses hoida, mis on väga hästi ja mida saaksime veel parandada. Testostude tulemustest lähtuvalt saab koolituseks väga täpse sisendi – sellist teenust ei ole meie veel varem kusagilt leidnud, tõeliselt personaalne lähenemine. Mõnus inimlik koostöö. Soovitame 100%!" Triin Uuk _ Eesti Juveel _ referents Trendline testostude ja koolituste teenusele "Postimees Grupp kaasas Trendline mahukasse koolitusprojekti, mille raames toimusid praktilised treeningud kogu müügimeeskonnale. Koolitus andis osalejatele enesekindlust, professionaalseid oskusi ja motivatsiooni. Soovitame Trendline rahuliku südamega, sest teame, et nende lahendused aitavad kaasa tulemuste saavutamisele." Helena Laus POSTIMEES GRUPP, koolitusjuht koolitused müügikoolitus meedia müük telefonimüük "Hedon spaahotellis soovime alati oma külalistele pakkuda parimat klienditeenindust ja rahulolu. Trendline annab meile kaasaegsed tööriistad, mis võimaldavad suurepäraselt jälgida teenindusprotsesse ja saada mõõdetud tulemusi. Trendline’i personaalne ja professionaalne lähenemine on just need põhjused, miks oleme nendega pikalt koostööd teinud." Romet Rahnu HEDON SPA & HOTEL, müügiosakonna juht

Oskame!

Meie testostudega rahulolevad kliendid: Telia, Omniva, Pet City, Given, Südameapteek, Baltika Grupp, Rimi, Circle KRamirent, Citycon Kristiine, Citycon Rocca al Mare, Spice ja Spice Home, Tele2Viru KeskusSportland, Pro Optika, Hedon Spaa, Tervis Spaa Grupp, Tallink Grupp, Palace Hotel, Villemi Pubid, WASA Resort, jt

Testostude klienditugi

Kui tekib küsimus kasutajaliidesest mõne olulise detaili leidmisega, siis on võimalik kiirelt küsida meie klienditoelt. Teenindame hea meelega!

_ Blogi

Arvamuslood ja artiklid, mis kirjeldavad kenasti lahti meie
testklienditeenuse visiooni, eripära ja rõhuasetused. 

Vaata artikleid ›

Milline oli 2024 aasta NPS?

Ehk, “Kui tõenäoliselt soovitaksite aastat 2024 oma sõpradele, tuttavatele, kolleegidele? Hinnake skaalal nullist kümneni, kus “0” tähendab “ei ole üldse tõenäoline” ning “10” tähendab “väga tõenäoline”. Aastat 2024 ei saa kellelegi soovitada, sest see lõppeb…

Loe artiklit
hea teenindus kaalujälgimine testostud testkülastused cx mystery shopping teeninduse parandamine

Hea teenindus ei teki, kui kogud infot sahtlisse!

Kraadimine iseenesest tervist ei paranda! Kui kraadimine näitab, et tervis on korrast ära, siis üha uus ja uus kraadimine, kasvõi 20 korda, tervist ikka ei muuda. See põhimõte kehtib suurepäraselt ka klienditeeninduses ja müügisuhtluses. Testostudega…

Loe artiklit

Äripäeva Raadio, “Teeninduse teejuht”

Uue saatesarja avasaates mõnus lahendustele orienteeritud 45 min vestlusring Eesti teeninduse hetkeolukorrast.
Eero Palm, testostu- ja koolitusfirma Trendline juht ja Aare Uusjärv, Tele2 Eesti, müügi- ja teenindusjuht. Vestlust suunas Mai Kroonmäe.
Arutatud teemad: hea teeninduse saavutamine, testostud, teenindusstandardid, koolitamine.

Äripäeva Raadio, “Teeninduse teejuht”: “Kaardista kliendi teekond, et muuta töö lihtsamaks ja käive suuremaks!

Väga hea kogemuspõhine arutelu teenusedisainer Mari Arnoveri ja Tele2 Eesti, müügikoolitaja Veiko Reimandi poolt klienditeekonna kaardistamise teemadel. Saadet juhtis: Maarit Eerme.
Arutatud teemad: Miks on kasulik klienditeekonda kaardistada? Milliseid meetodeid klienditeekonna mõõtmiseks kasutada? Kuidas kogutud infot targalt kasutada? Milline on ettevõtte- ja osakonnajuhtide roll hea kliendikogemuse juurutamisel ja hoidmisel?

Kuula saadet siit ›

Aet Kiisla (Tartu Ülikooli Narva Kolledz) podcast “Üks asi viib teiseni”.

Mõnus arutelu 20+ a ettevõttega, kes tugevneb tänu kogemuste kasvule ja klientide täienevatele vajadustele reageerimisele.
Vestluskaaslane Eero Palm, testostu- ja koolitusfirma Trendline juht.

Saame kokku!

Tutvustame hea meelega meie teenuste sisu ja vormi kas Teie kontoris või veebikoosolekul.

    Teie nimi

    Ettevõte

    E-post

    Valige teema või teemad

    Kommentaar (soovi korral)

    Kas soovid teha testostja tööd?

    Kui meie testostud ja meie visioon tervikuna Sind kõnetavad ja soovid teha aegajalt testostja tööd Eestis, siis LOE LISA, mida see töö endast kujutab ja millised on meie ootused testklientidele. Loe korduma kippuvaid küsimusi. Kui soovid kandideerida, siis täida lühike kontaktivorm.