HOTELLI või SPAA testkülastused

Mida teeme?

Testkülastused kaardistavad Teie kliendisuhtluse taseme alates päringu kõnest kuni hotellist lahkumiseni.

Kasutame EESTI-, VENE-, LÄTI-, LEEDU- ja SOOME keelt emakeelena rääkivaid testkliente.

Testkülastused – miks kasulikud?

Testkülastused näitavad kiirelt kätte teeninduse kitsaskohad. Näitame konkreetselt, mille taha parem tulemus jääb.

Anname keskastmejuhtidele konkreetsed tööriistad oma töötajate arendamiseks. Testkülastused aitavad koguda infot mille alusel premeerida tublimaid.

Oskame!

Oleme koolitanud, testinud ja arendanud kümneid hotelle.

Meie teenustega rahul:
Hedon Spaa, Asa Spa, Tervis Spaa Grupp, Tallink Hotels Grupp, AQVA Spaa, Ibis Tallinn,
Mövenpick Hotel Tallinn, GO Spaa, Radisson BLU, Palace Hotel, Savoy Boutique Hotel, Ammende Villa, WASA Resort jt.

Trendline eripära!

RÄTSEPATÖÖNA VALMIV
MÕÕTKAVA

Tänu üle 20 a. koolitustöö kogemusele oskame keskenduda olulisele ja mõistame teeninduskontseptsioonide erinevust.

Eeltöö ajal koostame Teie ettevõtte teenindus- või müügitöö eripära arvestavad testostude küsimustikud. Mõistame, et check-in, spaa hoolitsus, restoraniteenindus, lobby baar jne teenindussuhtlus on üsna erinev, järelikult peavad ka testkülastuste küsimustikud erinema. Lepime kokku testkülastuste realistlikud stsenaariumid.

UNIKAALSED
TESTOSTJAD

Meie testkliendid EI OSUTA oma teenust TEISTELE testostufirmadele. See tähendab aga seda, et kui Teie PRAEGUSE teenusepakkuja testostjaid järjest ÄRA TUNTAKSE (ehk teenus kaotab suuresti oma (pimeostlemise) mõtte), siis meiega tuleksid töid tegema UUED ja töötajatele tundmatud näod.

Trendline testostjate tugiteenus annab neile pidevat väljaõpet ja tagasisidet kuidas käituda tavakliendi kombel LOOMULIKULT ja teenindajasõbralikult. Meie testostjad on motiveeritud pidevalt õppima ja selgeid stsenaariume järgima.

INTERAKTIIVNE
KASUTAJALIIDES

Kasutajaliides kuvab lihtsasti mõistetavalt teenindusprotsessi tugevad ja nõrgad kohad. Kuvame otse kasutajaliideses, kooskõlas Teie teenindusstandardiga, suunad ja nõuanded kitsaskohtade lahendamiseks.

Arendame kasutajaliidest vastavalt klientide soovidele.

Tutvu kasutajaliidesega ›

Testkülastuste eeltöö

Enne, kui testkülastused käivitame, teeme põhjalikult selgeks Teie ootused oma osakondade ja töötajate suhtes.

Teie kodu Teie reeglid!

Eeltöö jooksul koostame ja kooskõlastame hindamise mõõtkava – küsimustikud. Aitame luua või ajakohastada objektiivselt mõõdetavad teenindusmallid.

Osakonnapõhised testkülastused

Testkülastused teeme Teie soovitud osakondadesse vastavalt tavapärastele teenindussituatsioonidele, näiteks alltoodud valikust:

MÜÜK

broneeringu kõne
ärikliendi päringukõne
pakkumise e-kiri


VASTUVÕTT

check-in
consierge
check-out
õhtune päringukõne

TOITLUSTUS

restoran
kohvik
lobby baar
basseini baar
hommikusöök
toit tuppa kõne

SPAA

spaa admin
spaa hoolitsused
veekeskuse lett


TOATEENINDUS

toateenija
toa detailne puhtus

Saame kokku!

Tutvustame hea meelega meie testkülastuste teenuste sisu ja vormi. Teeme teenuste demo kas Teie kontoris või videokoosolekul.

Mõõda ja koolita!

Teeninduskoolitus annab kindlust kõigiks teenindaja tööd puudutavateks olukordadeks. Valdkonnapõhiselt luubi all klienditeenindajate OSKUSED ja HOIAKUD.

Loe koolitusest ›

Loe blogi!

Artiklid, mis kirjeldavad lahti meie visiooni, eripära ja miks testkülastusi teeme. 

Vaata artikleid ›

Trendline Analytics on Euroopa testostufirmade liidu (MSPA) liige

Milline oli 2024 aasta NPS?

Ehk, “Kui tõenäoliselt soovitaksite aastat 2024 oma sõpradele, tuttavatele, kolleegidele? Hinnake skaalal nullist kümneni, kus “0” tähendab “ei ole üldse tõenäoline” ning “10” tähendab “väga tõenäoline”. Aastat 2024 ei saa…

Loe artiklit