Teenindajat on VAJA, kui ta loob VÄÄRTUST

Teenindajal on mõtet vaid siis, kui ta suudab pakkuda väärtust, mida masin ei suuda, kirjutab arendus- ja monitooringufirma Trendline juht Eero Palm. – Olles koolitanud 18 aasta jaeteenindusettevõtteid, tean, milline rutiinne ja pingeline töö on teenindada kliente justnimelt kassas. Hoolivamad ettevõtted lubavad kassa positsioonil töötada ainult mõne tunni kaupa ja siis roteerivad inimesi teiste kohustuste…

Eesti pere Ecuadori MAAVÄRINA KESKMES

Laupäeva õhtul kella seitsme paiku, kui olime perega just koju saabunud kuulsin äkki, et keegi “käib” meie teise korruse lae peal. Siis tundus, et lausa trambib. Jõudsin mõelda, et nii suur loom ei saa seal ju olla. . 7,8 Siis nägin, et riidekapi uksed hakkasid ise liikuma. Vau! Saime aru, et asi on tõsine. MAAVÄRISEMINE!…

RAHAMAAILMA PEATA RATSANIK

Mõni aeg tagasi käisime koos sõpradega vaatamas Nüganeni “Igatsust” Linnateatris. Tõesti tore ja sisukas lugu vürtsitatud nüganenliku peene ja maitseka huumoriga. Harva juhtub nii, et etenduse ajal tekiks mõte mõni tsitaat kirja panna ja seda edasi arendada. Selle etenduse dialoogid olid detailirohked ja haaravad. “Rahamaailma peata ratsanik” mõttekild kõnetas väga. Kas oled selliseid näinud? Ratsutavad muudkui edasi,…

LISAMÜÜK on edukas, kui klient saab KASU!

Kaupmehed räägivad lisamüügist ja selle vajalikkusest nii omavahel kui konverentsidel. Täitsa õige! Klient on kaupluses ja kaup seisab riiulil. Agressiivsust ja kliendi “ära rääkimist” propageerivad koolitajad-libesuud lisavad õli tulle. Justkui oleks tegu mingi röövlikambaga, kes proovib vaesest kliendist kõikvõimalike closingu vahendite ja trikkidega viimast võtta.Imporditakse raha-raha-raha mentaliteeti. Mõned laiuskraadid allpool (turismipiirkondades) on meist suur osa näinud, et…