kliendi tagasiside kogumine customer feedback gathering

Naerata ja maailm (klient) naeratab Sulle vastu!

“The Smiling Report”, mille kokkupanekul osales tagasihoidliku panusega Eesti ja Baltikumi poolt ka Trendline (Trendline on MSPA liige), pandi kokku 25 riigi testostufirmade tagasiside põhjal. Kindlasti on hetke olukorras mõõdukas paanika nii mitmetel ettevõtjatel kellel puudu tööjõust, kui ka paljude töötajate pool kes on tööturul uues rollis. Kui toote või teenuse hinda langetatud ei ole, siis ei sobiks ka teeninduse kvaliteedi arvelt järeleandmisi teha. Naerata ja klient naeratab Sulle vastu! 🙂 Raport näitab, et klienditeenindajad …

koolitused testostud teenindusstandardid Trendline

TIME OUT Sinu ettevõttes! Mida teed?

Vahet pole kas minutiline paus on Sinu enda või vastaste vilistatud, enne mängu tagasi ei saa, kui see lõppeb. Kasuta seda aega targalt! Kui minutiline paus kulutada kurtmisele või üksteise peale pahameele väljavalamisele, siis on restart pigem masendav ja mitteoodatud. Kui aga tehtud vigade ja probleemide kallal näägutamise asemel joonistada värsked mänguskeemid, mis homseid võimalusi näitavad, siis on kõigi tuju hoopis parem.

Testost

TESTOST KESKUSTES – miks ja kuidas?

Testostud keskustes – kuidas saada objektiivne pilt teenindus- ja müügioskustest, kui keskus on koduks 200 või rohkemale üürnikule?

Kuidas korraldada testostud, kui üürnike hulgas väga erinevate kategooriate esindajaid nagu apteek, riidepood, ehtebutiik, pirukalett, kino, suur toidumarket, kohvikud, kontoritarbed, jne?

Kui koostatakse pingerida ja esimesed 5 saavad kiitust, siis miks ülejäänud 195 peaksid seda finantseerima? Mis väärtust neile luuakse (nende raha eest)? Loe ja mõtle kaasa …

testostja mystery shopper slepeno vērtētāju slaptuoju pirkėju

Kuida saada testostjaks?

Testklient e testostja, kas see töö võiks Sulle meeldida? Viimasel ajal on sooviavalduste hulk tulla Trendline testkliendiks selgelt kasvanud. See on igati rõõmustav ja positiivne. Samas ka arusaadav, sest pakume testostjatele u 2-3 korda suuremat töötasu, kui mõned põhikonkurendid. Mõistame, et see mõjutab otseselt lõpptulemuse kvaliteeti, kuna nii oluliste töötajate (lähteandmete kogujate) motiveerituse tase on ju samuti mitu korda tugevam. Testklient peab olema meiega samal lainel! Kõigile, kes soovivad pakkuda oma sisukat, kvaliteetset, ausat, vastutustundlikku ja korrektset testostjateenust soovitame kolme sammu …

veebiseminar

6 nõuannet, et VEEBISEMINAR õnnestuks

Veebiseminar, kas siis Zoomi, Teamsi või mõne muu keskkonna vahendusel on saanud tänaseks uue tähenduse. Kuidas võtta maksimumi ja mitte lasta vormil sisu varjutada? Oleme kasutanud Zoom-i lahendust aastaid ja siin on 6 lihtsat soovitust, mida hea meelega jagan, et veebiseminar oleks kvaliteetne, (muidugi on need soovitused kenasti kohaldatavad ka veebikoosolekute puhul). 1. Käivita veebiseminar…

OBJEKTIIVNE vs. SUBJEKTIIVNE testostuteenus

Infoajastu tohutu probleem on rämpsinfo üleküllus. Igasuguseid arvamusi ja netikommentaare on lõputult. Hulganisti isiklikke seisukohti kõikvõimalikes küsimuses.

Kuidas mõõta teeninduse taset objektiivselt? Kas testoste on võimalik teha objektiivselt? Või ongi see iga üksiktestija isikliku arvamuse kogum?

Loe lisa …

Kas teenindusstandard PIIRAB loomingulisust?

Kas teenindusstandard piirab? Profid seda ei vaja?! See väide oleks sama pinnapealne, kui öelda, et korvpalli mängimiseks pole vaja reegleid! Eriti auklik oleks öelda, et reegleid ei vaja tugevad tegijad. Kas play-offid mööduvad ilma reegliteta, sest sinna on ju absoluutsed tegijad alles jäänud?
.
Kas standard võib pärssida loomingulisust!? Võimalik muidugi. Siis ei ole aga küsimus standardis kui sellises vaid konkreetses reeglistikus, mida ettevõtte jaoks on loodud. Kas see on liiga robotiseeriv? Kas pallimängus konkreetsete reeglite olemasolu pärsib loomingulisust? Kaugel sellest!

Loe edasi …

klienditeenindus teeninduskoolitus kliendisuhtlus soomekeelne klient Trendline testostud

Soomlaste SOLVUMINE loeb!

Soome Helsingin Sanomat kirjutas (25 nov 2018) oma välissõnumite rubriigis, et Tallinna tänavatel ei kuule enam nii palju soome keelt kui varem. Ilta Sanomat korjas samuti põhjakaldal teema üles ja otsustas lugejate arvamust küsida ja paistab, et teema kõnetab soomlasi, kuna tuhanded inimesed kas kommenteerisid või andsid varem antud kommentaaridele oma hinnangu.   Avalik arvamus?! Tegemist…

koolitus

5 TINGIMUST, ET KOOLITUS POLEKS ÜHEKORDNE fun!

Kas kujutaksid ette sportlase treenimist, kui iga treening viiks teda erinevasse suunda omamata selget visiooni ja sihti? Mis oleks tulemus, kui järgemööda katsetatakse erinevaid treenereid. Võibolla isegi öeldes, et igaühelt õpib midagi? Kas fookuses on treener ja tema pädevus (lootus: “ehk õpib temalt midagi”) või on treener pigem tööriist konkreetse eesmärgini jõudmisel, treenimisel? Eesmärgipärane treeningkoolitus…

klienditeenindus teeninduskoolitus müük jaemüük Trendline

MIKS MÜÜJA EI KÜSI OSTUOTSUST?

Esiteks, sellepärast, et ta ei tee selgeks kliendi vajadusi! Ja kuna ta ei tee selgeks kliendi konkreetseid vajadusi, siis tutvustab vastava tootegrupi sees liiga palju tooteid ning laialivalguvalt, arvates, mida rohkem, seda uhkem. Ja kuna tutvustab liiga laia valikut, siis ju ei saagi küsida: “Kas soovite?”, “Kas pakin sisse?”, “Kas lööme lukku?” või kuidas iganes…