koolitus

5 TINGIMUST, ET KOOLITUS POLEKS ÜHEKORDNE fun!

Kas kujutaksid ette sportlase treenimist, kui iga treening viiks teda erinevasse suunda omamata selget visiooni ja sihti? Mis oleks tulemus, kui järgemööda katsetatakse erinevaid treenereid. Võibolla isegi öeldes, et igaühelt õpib midagi? Kas fookuses on treener ja tema pädevus (lootus: “ehk õpib temalt midagi”) või on treener pigem tööriist konkreetse eesmärgini jõudmisel, treenimisel? Eesmärgipärane treeningkoolitus…

MÄNGIME, AGA MIS MÄNGU?

Selleks et ettevõtteid mõõta või hinnata, on vaja mõõtkava!

Kas kujutaksid ette liikluse reguleerijat olukorras, kus puuduksid selged reeglid? Või treenerit oma mängijaid juhendamas, kui mängureeglid poleks selgelt paigas?

Mida peaks muutma, et asjad paraneksid?

Kui rääkida millegi/kellegi juhtimisest, siis peaks olema, keda juhtida ja selge peaks olema ka see, kuidas juhtida. Igal bussijuhil, kelle teenindada on mitukümmend klienti, peab olema selge kuhu ja kuidas need inimesed toimetada. Ettevõtte- või osakonnajuht juhib inimesi. Kuhu? See on enamvähem selge, kasumini, aga kuidas?

Loe edasi …

testostud trendline

KOOLITAJAD – see teenus on teile!

Pakume pädevat koolituseelset testostuteenust koolitusfirmadele ja sisekoolitajatele. Kuidas saaks koolitaja arendada oma kliente ilma nende olukorda objektiivselt mõistmata? Pole võimalik. Alternatiiv oleks liigselt programmikeskne lähenemine ja keskendumine sellele, mis Sulle (koolitajale) meeldib mitte sellele mida koolitatav vajab. Samad näited, sama lähenemine, samad naljad …! Teame regulaarsete testostude tegemise kogemustest, et isegi sama ärivaldkonna eri ettevõtted on väga…

TEGIJA TÖÖOTSIJA! VALI TEGIJA TÖÖKOHT!

Jah just niipidi! Nõudlus ületab pakkumist. Töökohti on rohkem, kui tööotsijaid. Teenindus-, müügi- ja kaubandussfääris on sage mure tööjõud. Ehk “läbirääkimistel” peaksid olema tugevamal positsioonil tööotsijad, eriti need kes on tegijad. . Kuidas võiks üks tegija tööotsija olukorda targalt kasutada? Ära lepi hooletu tööpakkujaga! Pikas perspektiivis ei tuleks Sulle endale sellest midagi head. See tähendab, et…

märts on hea teeninduse kuu

MÄRTS ON TEATRI- ja HEA TEENINDUSE KUU!

Käib aktiivne teavitus: “MÄRTS ON HEA TEENINDUSE KUU!”. Vabandan ette, artikkel võib tunduda mõnele liiga otsekohene aga kirjutamise mõte on konstruktiivses analüüsis. Kas saaks kuidagi paremini seda suurt ettevõtmist ära kasutada? Teenindaja töö sisu (väärikas nagu iga teine amet) on teenindamine. Nii nagu õpetaja töö on õpetamine, arsti töö on ravimine, jne. Kuidas meeldiks õpetajatele,…

MIKS MÜÜJA EI KÜSI OSTUOTSUST?

Esiteks, sellepärast, et ta ei tee selgeks kliendi vajadusi! Ja kuna ta ei tee selgeks kliendi konkreetseid vajadusi, siis tutvustab vastava tootegrupi sees liiga palju tooteid ning laialivalguvalt, arvates, mida rohkem, seda uhkem. Ja kuna tutvustab liiga laia valikut, siis ju ei saagi küsida: “Kas soovite?”, “Kas pakin sisse?”, “Kas lööme lukku?” või kuidas iganes…

testostud

TEENINDAJA, OLE JULGEM! Klient ei pahandaks.

Jah tõesti nii paistab. Kliendid on valmis, et neid teenindatakse julgemalt ja aktiivsemalt! Hiljuti avasime nädalase välk-küsitluse, millele vastas 222 inimest. Vastajate (loe klientide) arvates on teenindajad Eestis pigem liiga passiivsed. Ehk kui teenindaja ise arvab, et ei taha kliendile agressiivne tunduda, siis klientide arvamuse järgi ei peaks seda pelgama. Küsitlus oli ka selle poolest eriline, et…

KAS MA SAAN TEID AIDATA?

Oleme seda küsimust vast kõik sadu kordi kuulnud, kas pole nii? “Kuidas?” – ei ole lahendus! Mõned teenindusstandardid asendavad selle “kas?”-i küsisõnaga “kuidas?”, kuid tegevus, millele see lause on suunatud jääb ikka aitamiseks. Probleem ei ole niivõrd suletud “kas?” küsimused, kuivõrd aitamises. Jah muidugi “kas?” lõhub selles etapis suhtlust aga probeemi tuum on sügavam. Keda…

ÜLLATA KLIENTI! Kuu tööline – Amadou.

Viimase kuu jooksul kogesime kümnete teenindusolukordade lahendusi. Kõige selle valguses võin kinnitada, et teenindus on kogu maailmas hapralt kõikuv ja konkreetse teenindaja nägu. Olgu see siis Hilton, Sheraton, Eataly või Donkin’ Donuts. Igal pool oli tippe ja ka väga lahja tasemega olesklejaid. Kes on Amadou? Lugu juhtus nädalajagu tagasi New Yorkis. Õigemini samal õhtul oli…