veebiseminar

6 nõuannet, et VEEBISEMINAR õnnestuks

Veebiseminar, kas siis Zoomi, Skype või mõne muu keskkonna vahendusel on saanud tänaseks uue tähenduse. Kuidas võtta maksimumi ja mitte lasta vormil sisu varjutada? Oleme kasutanud Zoom-i lahendust aastaid ja siin on 6 lihtsat soovitust, mida hea meelega jagan, et veebiseminar oleks kvaliteetne, (muidugi on need soovitused kenasti kohaldatavad ka veebikoosolekute puhul). 1. Käivita veebiseminar…

juhtimine juhid juhtimiskoolitus

Juhid! Kala ujub PEA EES – ka tormises vees!

Ettevõtete, meeskondade, perede või mis iganes muude struktuuride juhid määravad suuresti kursi, kuhu kogu keha järgi liigub.Ja see vana tõde, mis juhtumil kogu kala mädanema hakkab on ka teada. 🙂   Sünapsid tugevnevad kasutamisel Tõenäoliselt mäletad mitmeid luuletusi suhteliselt varasest nooruspõlvest. Olgu see siis “belejet parus adinokij …” või midagi muud. Kuidas on võimalik, et…

OBJEKTIIVNE vs. SUBJEKTIIVNE testostuteenus

Infoajastu tohutu probleem on rämpsinfo üleküllus. Igasuguseid arvamusi ja netikommentaare on lõputult. Hulganisti isiklikke seisukohti kõikvõimalikes küsimuses.

Kuidas mõõta teeninduse taset objektiivselt? Kas testoste on võimalik teha objektiivselt? Või ongi see iga üksiktestija isikliku arvamuse kogum?

Loe lisa …

teenindusstandardid

Kas teenindusstandard PIIRAB loomingulisust?

Kas teenindusstandard piirab? Profid seda ei vaja?! See väide oleks sama pinnapealne, kui öelda, et korvpalli mängimiseks pole vaja reegleid! Eriti auklik oleks öelda, et reegleid ei vaja tugevad tegijad. Kas play-offid mööduvad ilma reegliteta, sest sinna on ju absoluutsed tegijad alles jäänud?
.
Kas standard võib pärssida loomingulisust!? Võimalik muidugi. Siis ei ole aga küsimus standardis kui sellises vaid konkreetses reeglistikus, mida ettevõtte jaoks on loodud. Kas see on liiga robotiseeriv? Kas pallimängus konkreetsete reeglite olemasolu pärsib loomingulisust? Kaugel sellest!

Loe edasi …

lekked

KLIENDISUHTLUSE efektiivsus. Kuidas MÕÕTA?

Ehk kus on lekked? Kliendisuhtlus kaubandusettevõtetes on reeglina fikseerinud enda ärimudelist lähtuva teenindusstandardiga. Ja arusaadavalt on kliendisuhtluse kontseptsioon erinev laotüüpi ehitusmaterjalide poes või elektroonikaketis. Igal oma standard. Küsimus on kuivõrd efektiivselt suudate avastada olulised kitsaskohad? Üks näidis arutluskäik siin allpool. Oletame, et jaekett “X” eeldab, et sissetulevad kliendid vajavad klassikalist teenindust, mis koosneb erinevatest etappidest…

klienditeenindus teeninduskoolitus kliendisuhtlus soomekeelne klient Trendline testostud

Soomlaste SOLVUMINE loeb!

Soome Helsingin Sanomat kirjutas (25 nov 2018) oma välissõnumite rubriigis, et Tallinna tänavatel ei kuule enam nii palju soome keelt kui varem. Ilta Sanomat korjas samuti põhjakaldal teema üles ja otsustas lugejate arvamust küsida ja paistab, et teema kõnetab soomlasi, kuna tuhanded inimesed kas kommenteerisid või andsid varem antud kommentaaridele oma hinnangu.   Avalik arvamus?! Tegemist…

koolitus

5 TINGIMUST, ET KOOLITUS POLEKS ÜHEKORDNE fun!

Kas kujutaksid ette sportlase treenimist, kui iga treening viiks teda erinevasse suunda omamata selget visiooni ja sihti? Mis oleks tulemus, kui järgemööda katsetatakse erinevaid treenereid. Võibolla isegi öeldes, et igaühelt õpib midagi? Kas fookuses on treener ja tema pädevus (lootus: “ehk õpib temalt midagi”) või on treener pigem tööriist konkreetse eesmärgini jõudmisel, treenimisel? Eesmärgipärane treeningkoolitus…

klienditeenindus teeninduskoolitus müük jaemüük Trendline

MIKS MÜÜJA EI KÜSI OSTUOTSUST?

Esiteks, sellepärast, et ta ei tee selgeks kliendi vajadusi! Ja kuna ta ei tee selgeks kliendi konkreetseid vajadusi, siis tutvustab vastava tootegrupi sees liiga palju tooteid ning laialivalguvalt, arvates, mida rohkem, seda uhkem. Ja kuna tutvustab liiga laia valikut, siis ju ei saagi küsida: “Kas soovite?”, “Kas pakin sisse?”, “Kas lööme lukku?” või kuidas iganes…

testostud

TEENINDAJA, OLE JULGEM! Klient ei pahandaks.

Jah tõesti nii paistab. Kliendid on valmis, et neid teenindatakse julgemalt ja aktiivsemalt! Hiljuti avasime nädalase välk-küsitluse, millele vastas 222 inimest. Vastajate (loe klientide) arvates on teenindajad Eestis pigem liiga passiivsed. Ehk kui teenindaja ise arvab, et ei taha kliendile agressiivne tunduda, siis klientide arvamuse järgi ei peaks seda pelgama. Küsitlus oli ka selle poolest eriline, et…

KAS ma saan Teid AIDATA?

Oleme seda küsimust vast kõik sadu kordi kuulnud, kas pole nii? “Kuidas?” – ei ole lahendus! Mõned teenindusstandardid asendavad selle “kas?”-i küsisõnaga “kuidas?”, kuid tegevus, millele see lause on suunatud jääb ikka aitamiseks. Probleem ei ole niivõrd suletud “kas?” küsimused, kuivõrd aitamises. Jah muidugi “kas?” lõhub selles etapis suhtlust aga probleemi tuum on sügavam. Keda…