MIKS TRENDLINE?

Toome siin välja 3 konkreetset valdkonda, milles Trendline-i pakutav testostuteenus on täna meie põhjaliku analüüsi alusel erinev. 1. Jaemüügis ostuni/müügini mittejõudmise põhjuste avastamine * Reaalse ostu igal juhul tegemine testostu protsessis testostja initsiatiivil rikub teenindussituatsiooni realistlikkuse. Kui alati eeldada, et testostja teeb testimise käigus ka reaalse ostu, siis see tähendab tavaolukorras initsiatiivi kaldumist tema poolele. Kui ost teha, siis kaob võimalus testida (kontrollida),…

MILLELE MÕELDA ENNE TESTOSTU TELLIMIST?

Esiteks tuleb mõelda, miks tellitakse ja teiseks, mida plaanitakse infoga teha. Kas kogutakse lihtsalt infot sahtlisse, statistilise võrdluse jaoks, pingerea koostamiseks või kogutakse sisendit edaspidise reaalse arendustegevuse jaoks? Juhul, kui kogutakse infot reaalse arendustegevuse jaoks (mida tavaolukorras ju eeldaks), siis peaks olema enne protsessi käivitamist selgelt “fair play” stiilis kõigile osapooltele teada mida ja miks tehakse.…

testklient@trendline.ee

Viimasel ajal on väga mitmed andnud teada soovist tulla meile testostjateks. See on meile igati rõõmustav ja positiivne. Samas ka arusaadav, sest pakume testostjatele u 3-4 korda suuremat töötasu, kui mõned põhikonkurendid. See mõjutab otseselt lõpptulemuse kvaliteeti, kuna nii oluliste töötajate (lähteandmete kogujate) motiveerituse tase on ju samuti 3 korda tugevam.  . Meie ärimudel ei ole üles ehitatud avalikust…

TEADE MEIE KLIENTIDELE

HEAD KLIENDID!   Kolisime Testost.ee kasutajaliidese meie Trendline serverisse.   Selleks oli kaks olulist põhjust:   1. Kuna pöörame järjest rohkem tähelepanu Balti turule ja ka sellest väljapoole, siis Testost.ee on väljaspool Eestit raskelt mõistetav kaubamärk. Trendline on aga oma tähenduselt, arvestades testostude ja siseauditite tegemist, selle jaoks täiuslik. 🙂   2. Seoses selle kolimisega kasvatasime oluliselt kasutajaliidese kiirust. Kliendimahtude kasvu tõttu osutus see…

EESTI PERE ECUADORI MAAVÄRINA KESKMES

Laupäeva õhtul kella seitsme paiku, kui olime perega just koju saabunud kuulsin äkki, et keegi “käib” meie teise korruse lae peal. Siis tundus, et lausa trambib. Jõudsin mõelda, et nii suur loom ei saa seal ju olla. . Siis nägin, et riidekapi uksed hakkasid ise liikuma. Vau! Saime aru, et asi on tõsine. MAAVÄRISEMINE! “Kõik…

RAHAMAAILMA PEATA RATSANIK

Mõni aeg tagasi käisime koos sõpradega vaatamas Nüganeni “Igatsust” Linnateatris. Tõesti tore ja sisukas lugu vürtsitatud nüganenliku peene ja maitseka huumoriga. Harva juhtub nii, et etenduse ajal tekiks mõte mõni tsitaat kirja panna ja seda edasi arendada. Selle etenduse dialoogid olid detailirohked ja haaravad. “Rahamaailma peata ratsanik” mõttekild kõnetas väga. Kas oled selliseid näinud? Ratsutavad muudkui edasi,…

JUHID! KALA UJUB PEA EES

Sageli öeldakse ettevõtte kohta, kellel hästi ei lähe, et kala mädaneb peast. Muidugi peab see paika, aga hoopis tähtsam teada, milline on hea (mittemädanev) pea ja millised pead on Sinu ettevõttes? Kaladest rääkides võib tuua näiteid üsna erinevatest peadest – mõnel torkavad esimese asjana silma hambad. Ja kuigi hammaste taga võib olla päris kena aju…

KOOLITUS – KAS RÄTSEPA- VÕI POEÜLIKOND?

Nii nagu koolituses võib ka teistes valdkondades kuulda väljendit rätsepaülikond. Mida selle all mõeldakse? Mis eristab rätsepaülikonda valmisülikonnast? Mis iseloomustab mõõduülikonda? Rätsepaülikond on valmistatud kliendi mõõtude järgi mille tarvis on käidud korduvalt proovides. Eelnevalt on kokkulepitud ülikonna tegumood, detailid, tähtajad, eesmärk ja võimalused. Mõõduülikond ja rätsepaülikond ei ole üks ja sama, ning vahe seisneb selles,…

LISAMÜÜK ON EDUKAS, KUI KLIENT SAAB KASU!

Kaupmehed räägivad lisamüügist ja selle vajalikkusest nii omavahel kui konverentsidel. Täitsa õige! Klient on kaupluses ja kaup seisab riiulil. Agressiivsust ja kliendi “ära rääkimist” propageerivad koolitajad-libesuud lisavad õli tulle. Justkui oleks tegu mingi röövlikambaga, kes proovib vaesest kliendist kõikvõimalike closingu vahendite ja trikkidega viimast võtta. Imporditakse ameerikalikku raha-raha-raha mentaliteeti. Mõned laiuskraadid allpool (turismipiirkondades) on meist suur osa…