JUHT – MILLINE VEDUR OLED?

Milliseid vedureid sa tead? Vedureid on väga erinevaid. Mõni töötab aeglaselt auruga ja veab vaevu-vaevu paari vagunit enda järgi. Teine veab nii suure hooga ja lennukalt, et lausa vihiseib sadu kilomeetreid tunnis ja tema sabas tulevad sama hooga järele mitmed vagunid. Mõni vedur suudab aga vedada kümneid ja kümneid vaguneid, mis on täidetud raske lastiga.…

TEENINDAJAT ON VAJA, KUI TA LOOB VÄÄRTUST

Teenindajal on mõtet vaid siis, kui ta suudab pakkuda väärtust, mida masin ei suuda, kirjutab arendus- ja monitooringufirma Trendline juht Eero Palm. – Olles koolitanud 18 aasta jaeteenindusettevõtteid, tean, milline rutiinne ja pingeline töö on teenindada kliente justnimelt kassas. Hoolivamad ettevõtted lubavad kassa positsioonil töötada ainult mõne tunni kaupa ja siis roteerivad inimesi teiste kohustuste…

EESTI PERE ECUADORI MAAVÄRINA KESKMES

Laupäeva õhtul kella seitsme paiku, kui olime perega just koju saabunud kuulsin äkki, et keegi “käib” meie teise korruse lae peal. Siis tundus, et lausa trambib. Jõudsin mõelda, et nii suur loom ei saa seal ju olla. . 7,8 Siis nägin, et riidekapi uksed hakkasid ise liikuma. Vau! Saime aru, et asi on tõsine. MAAVÄRISEMINE!…

RAHAMAAILMA PEATA RATSANIK

Mõni aeg tagasi käisime koos sõpradega vaatamas Nüganeni “Igatsust” Linnateatris. Tõesti tore ja sisukas lugu vürtsitatud nüganenliku peene ja maitseka huumoriga. Harva juhtub nii, et etenduse ajal tekiks mõte mõni tsitaat kirja panna ja seda edasi arendada. Selle etenduse dialoogid olid detailirohked ja haaravad. “Rahamaailma peata ratsanik” mõttekild kõnetas väga. Kas oled selliseid näinud? Ratsutavad muudkui edasi,…

KALA UJUB PEA EES

Sageli öeldakse ettevõtte kohta, kellel hästi ei lähe, et kala mädaneb peast. Muidugi peab see paika, aga hoopis tähtsam teada, milline on hea (mittemädanev) pea ja millised pead on Sinu ettevõttes? Kaladest rääkides võib tuua näiteid üsna erinevatest peadest – mõnel torkavad esimese asjana silma hambad. Ja kuigi hammaste taga võib olla päris kena aju…

Koolitus – kas RÄTSEPA- või POEÜLIKOND?

Nii nagu koolituses võib ka teistes valdkondades kuulda väljendit rätsepaülikond. Mida selle all mõeldakse? Mis eristab rätsepaülikonda valmisülikonnast? Mis iseloomustab mõõduülikonda? Rätsepaülikond on valmistatud kliendi mõõtude järgi mille tarvis on käidud korduvalt proovides. Eelnevalt on kokkulepitud ülikonna tegumood, detailid, tähtajad, eesmärk ja võimalused. Mõõduülikond ja rätsepaülikond ei ole üks ja sama, ning vahe seisneb selles,…

LISAMÜÜK on edukas, kui klient saab KASU!

Kaupmehed räägivad lisamüügist ja selle vajalikkusest nii omavahel kui konverentsidel. Täitsa õige! Klient on kaupluses ja kaup seisab riiulil. Agressiivsust ja kliendi “ära rääkimist” propageerivad koolitajad-libesuud lisavad õli tulle. Justkui oleks tegu mingi röövlikambaga, kes proovib vaesest kliendist kõikvõimalike closingu vahendite ja trikkidega viimast võtta. Imporditakse raha-raha-raha mentaliteeti. Mõned laiuskraadid allpool (turismipiirkondades) on meist suur osa näinud,…