KAS TESTIDA TEHTUD VÕI TEGEMATA OSTU?
Kas soovite tunda rõõmu tänasest saavutusest või näha objektiivselt, mille taha võimalik parem tulemus jääb. Kui testida teenindaja initsiatiivi, siis …
Kasuta Full Screeni ja Pause/Play funktsioone, et detaile analüüsida.
Kas soovite tunda rõõmu tänasest saavutusest või näha objektiivselt, mille taha võimalik parem tulemus jääb. Kui testida teenindaja initsiatiivi, siis …
Teenuse- või ostukeskkondade välimusse ja funktsionaalsusesse panustatakse tohutult ja asja eest. Meie silmad näevad kujundust, kõrvad kuulevad muusikat ja nina nuusib lõhnu. … Ka teenindajal on kõik need meeled!
Kraadimine iseenesest tervist ei paranda! Kui kraadimine näitab, et tervis on korrast ära, siis üha uus ja uus kraadimine, kasvõi 20 korda, tervist ikka ei muuda. See põhimõte kehtib suurepäraselt ka klienditeeninduses ja müügisuhtluses. Testostudega…
Testostud võivad põhjustada ettevõttes väga korraliku allergilise reaktsiooni. Loe sellest artiklist mis võib minna valesti ja mida peaks ettevõte silmas pidama selle teenuse kasutamisel. Samuti on klienditeenindajatel oluline mõista testostude teenuse eesmärki ja mitte üle…