Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX
Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX
Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX
Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX
Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX
Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX
Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX
Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX
Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX

MEIE NAERATAME 2025⎟ Kutsume Teie ettevõtet osalema värskendavas sügiskampaanias

Aitäh et naeratasid 2025 kampaania Trendline Analytics TM kaubamärk CX testostud

November: “Aitäh, et naeratasid!”

Arendame koos nii TEENINDAJATE kui KLIENTIDE hoiakuid

Naeratus teeb imesid

Naeratus soojendab ja kosutab, naeratus on nakkav, selle kinkimisega teed head ka iseendale, seda naudivad nii vaesed kui rikkad, seda on peaaegu kõik elu jooksul proovinud, naeratus ületab keelebarjäärid, see tõstab enesekindlust ja vähendab stressi, … Naerata julgelt aastarigselt, novembris mõõdame.

Trendline Analytics testostud mystery shopping eripära CX kliendiküsitlused siseaudit internal audit benefit müük ja turunduskoolitus kliendikogemuse klienditagasiside

Kampaania eesmärk?

KLIENT TULEB (TAGASI) SINNA KUS TAL ON HEA OLLA

Tegemist ei ole pelgalt tavapärase CX küsimisega vaid eesmärk on tugevdada Eesti teeninduskultuuri.

1. suunata KLIENDITEENINDAJAID mõtlema selle peale, kuivõrd oluline on nende hoiak nende töös.

2. meenutada KLIENTIDELE, et ka nende naeratus on inimliku ja pingevaba suhtlemise seisukohalt väga oluline.

Aidata mõlemal poolel (teenindajal ja kliendil) teha oma osa olenemata sellest, mida teine pool teeb ja tunda ennast seejuures hästi.

POSITIIVNE VAHELDUS

Pakume positiivset vaheldust halli argipäeva. Tõstame fookusesse naeratuse olulisuse. Toome esile mõtte, et naeratus on sooja inimloomuse loomulik osa (muidugi aaastaringselt) aga mõõdame ja arutleme selle üle novembris.

Anname Teie ettevõttele väärtusliku info, mille abil saate oma teenindajaid läbimõeldult suunata.

Kampaania annab teenindajatele lihtsa ja mõnusa võimaluse öelda kliendile (kui selleks on alust) kontakti lõpuks: “Aitäh, et naeratasite!” ja kõigi emotsioon on märksa parem.

Kuigi kahtlemata kogutakse hulgaliselt olulist infot, siis kampaania väärtust kirjeldab hästi mõte, et kui näiteks kampaania raames isegi ükski klient ega töötaja ühtegi tagasisidet QR-ilt ei sisesta, siis on kampaania SÕNUM ikkagi teinud 30 päeva jooksul aktiivselt oma olulist tööd.

MÕJU ÄRITULEMUSELE

Äriettevõtte tegevuse eesmärk on stabiilne ja tugev ÄRITULEMUS. Need ettevõtted kes kampaanias osalevad treenivad kindlasti oma töötajate hoiakuid ja kasvatavad klientide soovi tulla tagasi just nende juurde, sest seal on hea olla.

Nagu näha kümnete tuhandete teenindusjuhtumite analüüsist meie piirkonnas (vt. selle lehekülje allosas olevast testostude analüüsist), mõjutab naeratus ja sellega kaasnev hoiak VÄGA suuresti teenindusprotsessi kulgu ja selle efektiivsust. Naeratus ei ole lihtsalt lahe asi või n.ö. osa pehmetest väärtustest mis võiks ju olemas olla, vaid sisulise hoiaku avaldus. Väga kasulik on sel viisil hoiakut mõõta. Ja hoiak mõjutab juba omakorda otseselt teenindus- ja müügisuhtluse kulgu (loe: äritulemust).

PINGERIDU EI KOOSTATA

Kampaania jooksu ei koostata ühtegi ettevõtete pingerida, mis võivad tekitada piinlikkustunnet, vaid anname privaatse info ettevõtte töötajate teenindushoiakute “tervisest” ja selle teadmisega saab iga ettevõte juba ise hakata targalt edasi toimetama.

Kampaania üks põnev kasu on aidata klienditeenindajatel mõista Eesti KLIENTIDE HOIAKUID. See teadmine on oluline teenindussuhtluse juhtimisel.

PINGERIDU EI KOOSTATATEENINDAJAD KAASATUDKLIENDID KAASATUDKOGU TEHNILINE LAHENDUS MEIE POOLTKAARDISTAME TEIE ÄRI VÕTMETÄHTSUSEGA TEGURI
kaubanduskeskuse testostud jaekett kaemüük kauplus esindus

Kellele mõeldud?

Soovitame osaleda kõigil teenindus– ja müügiettevõtetel kes panustavad teeninduskultuuri arendamisse ja kelle töötajad puutuvad kliendiga kokku näost-näkku teeninduskontaktide ajal.

Teretulnud on kõik, kes soovivad oma teenindajaid julgelt motiveerida ja neile meenutada kuivõrd tähtis on kliendisuhtluses sooja hoiaku loomine ja samas ka omaenda emotsioonide haldamine, kui vastaspool ei käitu just kõige paremini.

Eesmärk iseenesest ei ole lihtsalt panna välja võimalikult palju kampaania materjale, kui kampaania sisu näiteks ei haaku ettevõtte teeninduskontseptsiooniga. Pigem võiks see kampaaniaaegne lubadus – “Meie naeratame!” – eristada järjest rohkem neid kes soovivad positiivset hoiakut hoolsalt juurutada.

Hea võimalus ettevõttele olla seotud väga positiivse sõnumi ja hoiaku edasikandjana. Samuti aitab osalemine panna kokku suuremat pilti terve Eesti kohta.

vastamise sageduse reguleerimine cx kliendiküsitlused klienditagasiside klienditeekond mystery shopping testostud kliendikogemuse kaardistamine

Mis võib takistada kampaanias osalemist?

1. Kui kampaania eesmärk jääb ebaselgeks. 

2. Kui ettevõte ei julge suunata töötajaid positiivsemalt käituma (naeratama), et kliendile meeldivamat keskkonda juurutada.

3. Kui ettevõte kardab, et töötajad ei mängi kohe välja, kui “Meie naeratame” sildid on väljas.

4. Osalemistasu kujunemine jääb arusaamatuks.

5. Osalemine tundub keeruline ja ajamahukas panustamine.

Kui midagi nendest on ka teie “hirmud”, siis palun võtke julgelt ühendust ja arutame lahti.

Loe siit, kuidas näidata oma töötajatele, et naeratus on niivõrd tähtis ›
naeratus naeratame 2025

Kampaania ülesehitus

Avame lihtsa ja kiire valikvastustega küsimustiku, millele vastamine võtab aega 10 sekundit ja milles on vaja vastata ainult 2 + 1 küsimusele.

Küsimustikku saab täita EST, ENG, RUS ja FIN keeltes.

Kas TEENINDAJA
naeratas?

naeratuse reiting

Miks selline küsimus?

Meenutame TEENINDAJATELE nende rolli kliendisuhtluses. Reeglina on naeratus teenindusstandardiga seatud selge ja mõistlik ootus. Motiveerime teenindajat tegema seda, mis on tema poolt võimalik ja kui ta seda teeb, siis on ta oma rolli kenasti täitnud ja võib ennast hästi tunda.
KLIENT näeb, et ettevõte, mida ta külastab, panustab teeninduskultuuri ja soovib teda teenindada hoolsalt ja positiivse emotsiooniga.

Kas KLIENT
naeratas?

kas klient naeratas Trendline

Miks selline küsimus?

KLIENT leiab ennast kiirküsitlusele vastates mõttelt, et ka temal endal on oma roll täita inimliku ja meeldiva kliendisuhtluse seisukohalt. Ja kui teenindaja ka ei naeratanud hetkel, siis klient tunneb ennast ikkagi hästi, kui ta ise naeratas ja näeb, et seda väärtustatakse.
TEENINDAJA saab selle küsimusega võimaluse anda tagasisidet klientide hoiakutele, mis on kahtlemata uus ja põnev nähtus Eesti teenindusmaastikul. Teenindaja võib oma tagasiside sisestada näiteks iga päev kl 12, viimasele teenindusjuhtumile. 🙂 Või kui ta soovib seda sagedamini teha, siis see on ju samuti väga hea, eesmärk on et meenutab naeratamise tähtsust.

Kumb Sa oled?

Kas vastaja on KLIENT või TEENINDAJA?

See on info küsimus, mis ei mõjuta skoore. Selle info põhjal saab hakata analüüsima, kuidas osapooled vastastikku olukorda näevad. Ehk võibolla kliendid arvavad, et teenindajad ei naerata aga teenindajad ise pakuvad, et naeratavad küll. Järelanalüüs annab mitmeid võimalusi, kuidas seda infot arukalt kasutada. Ehk näiteks kui teenindaja arvab, et ta ju ikka naeratab, siis võib olla olukord, kus klient seda ei taju. Siis saab liikuda “sisemisest” naeratusest välimise peale :).

naeratame 2025 lauarääkija Trendline Analytics CX
Skänni telefoni kaameraga ülaltoodud lauarääkija pildil QR kood ja täida julgelt demo ankeet

“Aitäh, et naeratasid!” kampaania tehniline ülesehitus

Teil kampaanias osalejana ei ole vaja teha midagi muud, kui ainult öelda mitme eraldiseisva osakonnaga soovite osaleda.
Seejärel meie omaltpoolt …

 

1.

Loome unikaalsed QR koodid ja lingid

Loome igale osalevale ettevõttele ja selle osakonnale või esindusele unikaalse QR koodi (ja lingi, mida saate ka ise vabalt kasutada). Tänu sellele viiakse tagasiside kommentaar automaatset õige ettevõtte ja ka õige osakonna alla.

 

2.

Ehitame piirkondlikud ja valdkondlikud struktuurid

Kogume Teie ettevõtte andmed vastava piirkonna ja lisaks vastava tegevusvaldkonna ettevõtete juurde. See võimaldab kampaania tulemusi analüüsida nii piirkonlikult kui ka tegevusvaldkondade kaupa.

 

3.

Kujundame ja saadame iga osaleva osakonna jaoks kampaaniamaterjali

Trükime Teie osakonna (osakondade) unikaalse QR koodiga lauarääkijad (kokkulepitud koguses ja suurustes), mida on lihtne kasutada just õiges kohas, kus soovite. Saadame materjalid enne kampaania algust Teile postiga. Saadame vastava materjali ka elektroonilisel kujul, et saaksite seda kasutada oma esinduse kohapealsetel ekraanidel ja soovi korral muudes turundusmaterjalides.

 

4.

Kampaania on vastajatele avatud 1. – 30. november

Teie esinduste kohta on võimalik anda tagasisidet piiramata koguses. Samas piirame spam arvamuste saatmist. Pärast kampaaniakuu lõppu sulgeme juurdepääsud Teie unikaalsetele QR koodidele.

Kogutud info on anonüümne ja tänu sellele ei panda ühtegi teenindajat ebamugavasse olukorda.

 

5.

Lisame osalejate logod kampaania lehele

Tõstame esile neid ettevõtteid, kes panustavad positiivse kuvandi loomisse. Lisame osalejate logod meie veebikeskkonda, kampaania koolituste – ürituste, lõppraportite ja meediakontaktide materjalidesse.

 

6.

Näete Teie ettevõttele antud tagasisidet reaalajas

Anname Teie esindajatele juurdepääsud, millega näete Trendline platvormil REAALAJAS kogu TEIE ETTEVÕTTE kohta laekunud tagasisidet terviktulemusena ja ka teie osakondade kaupa. Jätame Teie juurdepääsu Trendline kasutajaliidesesse avatuks vähemalt 12 kuuks (kui ei lepita kokku teisiti).

Kui unikaalsed QR koodid ja Teie struktuur on korra loodud, siis on neid võimalik kasutada ka järgmistel aastatel “Aitäh, et naeratasid!” või muude kampaaniate ajal. Säilib interaktiivne võrdlus.

ajakava naeratame Aitäh, et naeratasid kampaania Trendline Analytics testostud cx ja koolitused

Ajakava

 

JUULI, AUGUST, SEPTEMBER

Kampaania B2B tutvustamine ja sellega liitumine.

 

OKTOOBER

Tehniline eeltöö.

 

NOVEMBER

Toome päikese välja, kampaania avamine.

kokkuvõtte raport analüüs kokkuvõte tugevused ja nõrkused naeratus naeratame

Kampaaniajärgne tulemuste analüüs

Trendline koostab kampaania lõppedes tulemuste analüüsi. Anname kõigile osalejatele juurdepääsu koondtulemuste kokkuvõtlikule aruandele ja analüüsile.

Kokkuvõtlikes materjalides ei esitata ühtegi ettevõtete pingerida (et ebamugavust vältida). Pigem anname teie käsutusse info, millega saate oma ettevõtte sees läbimõeldud järeltegevusi teha samas mõistes laiemalt TÖÖTAJATE ja KLIENTIDE hoiakuid.

koolituse maksumus turunduskoolitus teeninduskoolitus juhtimiskoolitus müük e-kanalites

Mis kampaanias osalemine maksab?

1 – 10
osakonda või eri asukohas olevat üksust

Maksumus 25 € (+km) osakonna kohta.

Ehk, kui teie ettevõttest osaleb näiteks 2 osakonda, siis on maksumus kokku 50 € (+km) ja edasi on juba matemaatika 🙂

 

11 – 100
osakonda või eri asukohas olevat üksust (näiteks jaekett)

Maksumus 22 € (+km) osakonna kohta.

 

101 – 200
osakonda või eri asukohas olevat üksust (näiteks hotelligrupp)

Maksumus 18 € (+km) osakonna kohta.

 

201 – või rohkem
osakonda või eri asukohas olevat üksust
(näiteks kaubanduskeskus)

Maksumus 14 € (+km) osakonna kohta.


Hind sisaldab kogu ettevalmistust ehk kõike tehnilise ülesehituse osas kirjeldatut. Hind sisaldab iga osakonna kohta kuni kolme lauarääkijat mis toovad vastused just selle osakonna andmete alla (vastav QR).

Lauarääkija suurus on Teie valikul, kas A5 (sobib kassa juurde või saali riiulile), A6 või A7 (sobib näiteks väärikalt kohviku või restorani lauale).

Teil on võimalik tellida lisalauarääkijaid teile sobivas koguses (näiteks, kui kohvikus-restoranis soovite panna info igale lauale). Lisalauarääkijate hind á 2,5 € (+km).

kuidas liituda naeratus kampaaniaga

Kuidas kampaaniaga “Aitäh, et naeratasid!” liituda?

1.

Täitke palun siin alltoodud kontaktivorm

Kui oleme Teie esmakontakti saanud, siis saadame Teile vastu täpsema liitumisfaili, milles saate anda konkreetsete osakondade nimed ja kogused, kellega soovite osaleda. Kirjutage julgelt kommentaaride lahtrisse, kui soovite lisainfot, et annaksime kampaaniast põhjalikuma ülevaate.

2.

Teeme Teie soovidele vastava lahenduse

Osalemise maksumus kujuneb trükitavate materjalide hulgast ja erinevate QR koodide genereerimise ja loodavate osakondade ja kasutajate hulgast. Meie eesmärk on hoida kampaanias osalemise hind võimalikult madal, et selle mõju jõuaks paljudeni.

3.

Osalemise tasumine enne kampaania alguses

Pärast osalemistasu laekumist toodame teie ettevõtte kampaaniamaterjalid ja saadame need teile postiga. Ja siis polegi muud, kui kampaaniamaterjalid välja ja naeratus ette.

4.

Novembri alguse veebikoolitusel osalemine

Kõik osalevad ettevõtted saavad soovi korral saata oma töötajad lühikesele (30 minutit) motiveerivale veebikoolitusele, mille käigus näitame, kuivõrd tähtis on naeratus kliendiga suhtlemisel ja kuidas töötaja hoiak mõjutab otseselt teenindusprotsessi. Samuti selgitame, kuidas käesolevasse kampaaniasse pingevabalt suhtuda ja see kuu iseendale igati positiivseeks teha. Korraldame 2 veebikoolitust, et osalejad saaksid valida aja, mis neile paremini sobib.

hoiakute koolitus klienditeenindus teeninduskoolitus müügikoolitus turunduskoolitus

Osalemiseks täitke see kontaktivorm 

Selle algse info alusel saame juba täpsustada detailid nagu mitu osakonda, mis aadressidel jne. Lisaküsimused on samuti väga teretulnud e-postile naeratame@trendline.ee või selle sama kontaktivormi kaudu.

    Teie ettevõtte nimi: *

    Mitme eraldiseisva üksusega kaalute osaleda: *

    Kontaktisiku nimi: *

    Teie E-post: *

    Teie kontakttelefon: *

    Vabateksti kommentaar (soovi korral):

    Vaata kliendide tagasisidet meie teenustele ›

    Trendline alates aastast 2002

    Kogemused tulevad kogedes! Koolitus- ja testostufirma Trendline on stabiilselt ja edukalt tegutsenud üle 20 aasta. Väga hea meelega anname selle kogemuse Teie teenistusse.

    Meie teenustega rahulolevad kliendid:

    Telia, AVAD Baltic – Apple volitatud edasimüüja Baltikumis, Puhastusimport, Omniva, Apollo Grupp, Ibis, Pet City, Given, Toyota Baltic, Baltika Grupp, Rimi, Circle KRamirent a LOXAM Company, Citycon Kristiine, Citycon Rocca al Mare, Spice ja Spice Home, Tele2Viru KeskusSportland, Hedon Spaa, Tervis Spaa Grupp, Tallink Grupp, Apotheka, Swedbank, AQVA Spaa, TalTech, Ericsson Eesti, WASA Resort, Esto AS, jt

    naeratus

    Miks on NAERATUS kliendisuhtluses nii tähtis?

    Esiteks sellepärast, et kliendil on aju! Teiseks sellepärast, et klienditeenindajal on aju. Meie kõigi aju reageerib naeratusele. 

    Teiseks on NAERATUS SÕNATU VIIS VÄLJENDADA TEISELE OMA TUNDEID ja seda me kliendisuhtluses just teha soovimegi. Tahame esmalt tunda ja siis ka anda sisenejale mõista, et oleme temaga samal poolel ja, et ta on teretulnud.

    Objektiivselt mõõtes on näha, et naeratus kliendikontakti alguses mõjutab väga otseselt kliendisuhtluse kvaliteeti. Trendline Analytics on koolitus– ja testostufirmana kogu Baltikumis viimase 10 aasta jooksul teinud kümneid tuhandeid testoste ja testkülastusi eri valdkondade ettevõtetele. Siin alltoodud analüüsis näitame rohelise joonena kokku võetult kõik juhtumid, kus kontakti alguses OLI NAERATUS ja punase joonena on koondanalüüs nendest juhtumitest, mille puhul kontakti alguses NAERATUST EI OLNUD. Vahe on tohutu. Ehk naeratav teenindaja (tänu oma hoiakule) mõjutab oluliselt kliendisuhtluse kvaliteeti ja ilmselgelt läbi selle ka finantstulemusi, mis iganes tootest või teenusest on jutt.

    Miks on sedalaadi ettevõtmine KAMPAANIA korras kasulik? Harjutamine teeb meistriks. Naeratamine muutub lihtsamaks, kui seda teadlikult harjutada ja selle väärtusele ja seda põhjustavatele teguritele mõelda. Nii saab muuta naeratamise, õiges kohas ja õigel ajal muidugi :), endale HARJUMUSEKS. Naerata aastaringselt, harjuta, novembris mõõdame!

    NAERATUS kontakti alustamisel ja selle mõju teenindus ja müügiprotsessile Trendline Analytics 10 aasta kokkuvõte
    cx kogemus kliendi arvamus trendline saame kokku demo tuleme kohale testostud mystery shopping blogilood arvamusartiklid teeninduskoolitus turunduskoolitus juhtimiskoolitus kliendikogemuse

    Lugege meie blogi!

    Trendline on üle 20 a kogemusega arendusettevõte. Meie koolitused ja testostud aitavad kogu Baltikumis arendada müügi- ja teenindusettevõtteid. Samuti kaardistame klientide tagasisidet, loome ettevõtetele teenindusstandardeid ja õppevideosid. Siin viide meie blogile, kus on arvamuslood ja artiklid, mis kirjeldavad meie visiooni, eripära ja rõhuasetusi.

    Vaata artikleid ›
    hea teenindus kaalujälgimine testostud testkülastused cx mystery shopping teeninduse parandamine

    Hea teenindus ei teki, kui kogud infot sahtlisse!

    Kraadimine iseenesest tervist ei paranda! Kui kraadimine näitab, et tervis on korrast ära, siis üha uus ja uus kraadimine, kasvõi 20 korda, tervist ikka ei muuda. See põhimõte kehtib suurepäraselt ka klienditeeninduses ja müügisuhtluses. Testostudega…

    Loe artiklit
    Smile Customer service smiling report Trendline Analytics Naeratus hoiak testostud klienditeenindus

    Naeratus ei ole tegu, vaid hoiak!

    Mis Sa arvad, kas teenindajad naeratavad jätkuvalt? Eks oma silm on kuningas, aga nii nagu see analüüs kinnitab, tuleb tervikuna välja, et keerulistele aegadele vaatamata pingutavad enamus klienditeenindajaid hoolega. Tublid! Kuidas paistavad Eesti tulemused teiste…

    Loe artiklit
    kliendi tagasiside kogumine customer feedback gathering

    Naerata ja maailm (klient) naeratab Sulle vastu!

    “The Smiling Report”, mille kokkupanekul osales tagasihoidliku panusega Eesti ja Baltikumi poolt ka Trendline (Trendline on MSPA liige), pandi kokku 25 riigi testostufirmade tagasiside põhjal. Kindlasti on hetke olukorras mõõdukas paanika nii mitmetel ettevõtjatel kellel…

    Loe artiklit
    KAMPAANI MÄRGISED (elektrooniline märgis, kleepsud ja rinnamärgid)
    Kampaanias osalejad võivad kasutada oma vaba valiku järgi siintoodud elektroonilisi kampaaniamärgiseid (kas ühte või mitut) nii paljudes kanalites kus ise soovite. Lohista pilt enda arvutisse. Märgise võib kampaanias osaleja ka jätta novembri (2025) lõppedes enda keskkondadesse, kui jätkuvalt panustate kampaania eesmärgi elluviimisesse. Novembris lihtsalt mõõdame. Märgised on tehtud ilma aastaarvuta, et ei jääks kummaline tunne, et näiteks 2015 naeratasite ja 2025 enam mitte. 🙂 Pole ju näiteks täna mõtet kiidelda sellega, kui 10 a tagasi oli kehakaal tippvormis. 🙂 Hoidke seda nii kaua, kui see on teie sõnum väljapoole ja selge eesmärk, mida meenutada nii klientidele, kui töötajatele. Suurema resolutsiooniga pildifailide saamiseks kirjutage palun naeratame@trendline.ee.
    Märgised on Trendline’i poolt loodud ja loome neid järjest juurde. Kui sul on spetsiifiline soov värvilahenduse, fondi või disaini osas siis võid meile julgelt oma soovituse esitada, kaalume neid ikka.
    Kampaania märgiseid võite ka oma turundusosakonnaga enda keskkondade jaoks ise luua, et vastaks täpselt teie visuaalsele identiteedile. Sellisel juhul peab märgis sisaldama 3 väljendit: “Meie naeratame!”, “Naerata sina ka!” ja “naeratame.ee”.
    Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX
    Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX kliendikogemuse kaardistamine
    Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX
    Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX kliendikogemuse kaardistamine
    Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX
    Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX kliendikogemuse kaardistamine
    Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX
    Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX
    Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX
    Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX
    Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX
    Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX kliendikogemuse kaardistamine
    Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX
    MEIE NAERATAME:

    Matkasport

    Alexela

    WASA Resort

    Ajaloomuuseum

    Tele2