NAERATUS 2025⎟ Kutsume Teie ettevõtet osalema värskendavas sügiskampaanias

aitäh et naeratasid

November: “Aitäh, et naeratasid!”

Naeratus teeb imesid

Naeratus soojendab ja kosutab, naeratus on nakkav, selle kinkimisega teed head ka iseendale, seda naudivad nii vaesed kui rikkad, seda on peaaegu kõik elu jooksul proovinud, naeratus ületab keelebarjäärid, see tõstab enesekindlust ja vähendab stressi, …

naeratus

Miks on NAERATUS kliendisuhtluses nii tähtis?

Esiteks sellepärast, et kliendil on aju! Teiseks sellepärast, et klienditeenindajal on aju. Meie kõigi aju reageerib naeratusele. 

Teiseks on NAERATUS SÕNATU VIIS VÄLJENDADA TEISELE OMA TUNDEID ja seda me kliendisuhtluses just teha soovimegi. Tahame esmalt tunda ja siis ka anda sisenejale mõista, et oleme temaga samal poolel ja, et ta on teretulnud.

Objektiivselt mõõtes on näha, et naeratus kliendikontakti alguses mõjutab väga otseselt kliendisuhtluse kvaliteeti. Trendline Analytics on koolitus– ja testostufirmana kogu Baltikumis viimase 10 aasta jooksul teinud kümneid tuhandeid testoste ja testkülastusi eri valdkondade ettevõtetele. Siin alltoodud analüüsis näitame rohelise joonena kokku võetult kõik juhtumid, kus kontakti alguses OLI NAERATUS ja punase joonena on koondanalüüs nendest juhtumitest, mille puhul kontakti alguses NAERATUST EI OLNUD. Vahe on tohutu. Ehk naeratav teenindaja (tänu oma hoiakule) mõjutab oluliselt kliendisuhtluse kvaliteeti ja ilmselgelt läbi selle ka finantstulemusi, mis iganes tootest või teenusest on jutt.

Miks on sedalaadi ettevõtmine KAMPAANI korras kasulik? Harjutamine teeb meistriks. Naeratamine muutub lihtsamaks, kui seda teadlikult harjutada ja selle väärtusele ja seda põhjustavatele teguritele mõelda. Nii saab muuta naeratamise, õiges kohas ja õigel ajal muidugi :), endale HARJUMUSEKS. Harjutame novembris!

customer feedback nps cx naeratus naeratame Trendline testostud cx
Naeratus kontakti alustamisel Trendline Analytics testostud Baltikum 10 aastat kokkuvõte
Trendline Analytics testostud mystery shopping eripära CX kliendiküsitlused siseaudit internal audit benefit müük ja turunduskoolitus kliendikogemuse klienditagasiside

Kampaania eesmärk?

Tugevdada klienditeenindajate hoiakuid ja Eesti teeninduskultuuri.

Meenutada klientidele, et ka nende naeratus on oluline inimliku ja pingevaba suhtlemise seisukohalt.

Aidata mõlemal poolel (teenindajal ja kliendil) teha oma osa olenemata sellest, mida teine pool teeb ja tunda ennast seejuures hästi.

Pakume positiivset vaheldust halli argipäeva.

Anname Teie ettevõttele väärtusliku info, mille abil saate oma teenindajaid läbimõeldult suunata.

kaubanduskeskuse testostud jaekett kaemüük kauplus esindus

Kellele mõeldud?

Soovitame osaleda kõigil teenindus– ja müügiettevõtetel, kelle töötajad puutuvad kliendiga kokku näost-näkku teeninduskontaktide ajal.

Teretulnud on kõik, kes soovivad oma teenindajaid motiveerida ja neile meenutada kuivõrd tähtis on kliendisuhtluses kohase hoiaku loomine ja samas ka omaenda emotsioonide haldamine, kui vastaspool ei käitu just kõige paremini.

naeratus naeratame 2025

Kampaania ülesehitus

Avame lihtsa ja kiire (vastamine võtab aega 10 sekundit) valikvastustega küsimustiku, milles on vaja vastata ainult 2 + 1 küsimusele:

Kas TEENINDAJA
naeratas?

naeratuse reiting

Miks selline küsimus?

Meenutame TEENINDAJATELE nende rolli kliendisuhtluses. Reeglina on naeratus teenindusstandardiga seatud selge ja mõistlik ootus. Motiveerime teenindajat tegema seda, mis on tema poolt võimalik ja kui ta seda teeb, siis on ta oma rolli kenasti täitnud ja võib ennast hästi tunda.
KLIENT näeb, et ettevõte, mida ta külastab, panustab teeninduskultuuri ja soovib teda teenindada hoolsalt ja positiivse emotsiooniga.

Kas KLIENT
naeratas?

kas klient naeratas Trendline

Miks selline küsimus?

KLIENT leiab ennast kiirküsitlusele vastates mõttelt, et ka temal endal on oma roll täita inimliku ja meeldiva kliendisuhtluse seisukohalt. Ja kui teenindja ka ei naeratanud hetkel, siis klient tunneb ennast ikkagi hästi, kui ta ise naeratas ja näeb, et seda väärtustatakse.
TEENINDAJA saab selle küsimusega võimaluse anda tagasisidet klientide hoiakutele, mis on kahtlemata uus ja põnev nähtus Eesti teenindusmaastikul.

Kumb Sa oled?

Kas vastaja on KLIENT või TEENINDAJA?

See on info küsimus, mis ei mõjuta skoore. Selle info põhjal saab hakata analüüsima, kuidas osapooled vastastikku olukorda näevad. Ehk võibolla kliendid arvavad, et teenindajad ei naerata aga teenindajad ise pakuvad, et naeratavad küll. Järelanalüüs annab mitmeid võimalusi, kuidas seda infot arukalt kasutada. Ehk näiteks kui teenindaja arvab, et ta ju ikka naeratab, siis võib olla olukord, kus klient seda ei taju. Siis saab liikuda “sisemisest” naeratusest välimise peale :).

naeratus naeratame Trendline Analytics CX testostud

“Aitäh, et naeratasid!” kampaania tehniline ülesehitus

 

1.

Loome unikaalsed QR koodid

Loome igale osalevale ettevõttele ja selle osakonnale või esindusele unikaalse QR koodi. Tänu sellele viiakse tagasiside kommentaar automaatset õige ettevõtte ja ka õige osakonna alla.

 

2.

Ehitame piirkondlikud ja valdkondlikud struktuurid

Kogume Teie ettevõtte andmed vastava piirkonna ja lisaks vastava tegevusvaldkonna ettevõtete juurde. See võimaldab kampaania tulemusi analüüsida nii piirkonlikult kui ka tegevusvaldkondade kaupa.

 

3.

Kujundame ja saadame iga osaleva osakonna jaoks kampaaniamaterjali

Trükime Teie osakonna (osakondade) unikaalse QR koodiga lauarääkijad (kokkulepitud koguses), mida on lihtne kasutada just õiges kohas, kus soovite. Saadame materjalid enne kampaania algust Teile postiga. Saadame vastava materjali ka elektroonilisel kujul, et saaksite seda kasutada oma esinduse kohapealsetel ekraanidel ja soovi korral muudes turundusmaterjalides.

 

4.

Kampaania on vastajatele avatud 1. – 30. november

Teie esinduste kohta on võimalik anda tagasisidet piiramata koguses. (Rämpsposti ja pahatahtlikkuse vältimiseks piirame samast seadmest samale asukohale tagasiside andmist 6 tunni ajapiiriga). Pärast kampaaniakuu lõppu sulgeme juurdepääsud Teie unikaalsetele QR koodidele.

Kogutud info on anonüümne ja tänu sellele ei panda ühtegi teenindajat ebamugavasse olukorda.

 

5.

Lisame osalejate logod kampaania lehele

Tõstame esile neid ettevõtteid, kes panustavad positiivse kuvandi loomisse. Lisame osalejate logod meie veebikeskkonda, kampaania koolituste – ürituste, lõppraportite ja meediakontaktide materjalidesse.

 

6.

Näete Teie ettevõttele antud tagasisidet reaalajas

Tagasiside laekub Teie ettevõtte kohta koheselt ja teil on võimalik seda infot reaalajas vaadata. Anname Teie esindajatele juurdepääsud, millega näete ainult Teie ettevõtte kohta laekunud tagasisidet. Jätame Teie ettevõtte esindajatele avatuks juurdepääsu Trendline kasutajaliidesesse vähemalt 12 kuuks (kui ei lepita kokku teisiti).

Kui unikaalsed QR koodid ja Teie struktuur on korra loodud, siis on neid võimalik kasutada ka järgmistel aastatel “Aitäh, et naeratasid!” kampaania ajal. Säilib interaktiivne võrdlus. Soovi korral saate samu koode kasutada ka muude kliendikogemuse kaardistamise lainete või projektide puhul.

ajakava naeratame Aitäh, et naeratasid kampaania Trendline Analytics testostud cx ja koolitused

Ajakava

 

JUULI, AUGUST, SEPTEMBER

Kampaania B2B tutvustamine ja sellega liitumine.

 

OKTOOBER

Tehniline eeltöö.

 

NOVEMBER

Toome päikese välja, kampaania avamine.

kokkuvõtte raport analüüs kokkuvõte tugevused ja nõrkused naeratus naeratame

Kampaaniajärgne tulemuste analüüs

Trendline koostab kampaania lõppedes tulemuste analüüsi. Anname kõigile osalejatele juurdepääsu koondtulemuste kokkuvõtlikule aruandele ja analüüsile.

Kokkuvõtlikes materjalides ei esitata ettevõtete pingeridu (et ebamugavust vältida). Teatame avalikkusele ainult vastavate valdkondade 2 paremat.

koolituse maksumus turunduskoolitus teeninduskoolitus juhtimiskoolitus müük e-kanalites

Mis kampaanias osalemine maksab?

1 – 10
osakonda või eri asukohas olevat üksust

Maksumus á 25 € (+km).

 

11 – 100
osakonda või eri asukohas olevat üksust (näiteks jaekett)

Maksumus á 22 € (+km).

 

101 – 200
osakonda või eri asukohas olevat üksust (näiteks hotelligrupp)

Maksumus á 18 € (+km).

 

201 – või rohkem
osakonda või eri asukohas olevat üksust
(näiteks kaubanduskeskus)

Maksumus á 14 € (+km).


Hind sisaldab kogu ettevalmistust ehk kõike tehnilise ülesehituse osas kirjeldatut. Hind sisaldab iga osakonna kohta kuni kolme lauarääkijat mis on seotud (QR) selle osakonna infoga.

Lauarääkija suurus on Teie valikul, kas A5 (sobib kassa juurde või saali riiulile) või A6 (sobib näiteks kohviku või restorani lauale).

Teil on võimalik tellida lisalauarääkijaid teile sobivas koguses (näiteks, kui kohvikus-restoranis soovite panna info igale lauale). Lisalauarääkijate hind á 2,5 € (+km).

kuidas liituda naeratus kampaaniaga

Kuidas kampaaniaga “Aitäh, et naeratasid!” liituda?

1.

Täitke palun siin alltoodud kontaktivorm

Mida täpsemalt saate enda tausta kirjeldada, seda efektiivsemalt saame Teid kampaaniasse lisada. Kirjutage julgelt kommentaaride lahtrisse, kui soovite lisainfot, et annaksime kampaaniast põhjalikuma ülevaate.

2.

Teeme Teie soovidele vastava lahenduse

Osalemise maksumus kujuneb trükitavate materjalide hulgast ja erinevate QR koodide genereerimise ja loodavate osakondade ja kasutajate hulgast. Meie eesmärk on hoida kampaanias osalemise hind võimalikult madal, et selle mõju jõuaks paljudeni.

3.

Osalemise tasumine kampaania alguses

Pärast seda, kui materjalid on teieni jõudnud ootame osalemistasu maksmist ja siis polegi muud, kui kampaaniamaterjalid välja ja naeratus ette.

4.

Novembri alguse veebikoolitusel osalemine

Kõik osalevad ettevõtted saavad soovi korral saata oma töötajad lühikesele (30 minutit) motiveerivale veebikoolitusele, mille käigus näitame, kuivõrd tähtis on naeratus kliendiga suhtlemisel ja kuidas töötaja hoiak mõjutab otseselt teenindusprotsessi. Korraldame 2 veebikoolitust, et osalejad saaksid valida aja, mis neile paremini sobib.

hoiakute koolitus klienditeenindus teeninduskoolitus müügikoolitus turunduskoolitus

Osalemiseks täitke see kontaktivorm 

Selle algse info alusel saame juba täpsustada detailid nagu mitu osakonda, mis aadressidel jne. Lisaküsimused on samuti väga teretulnud e-postile naeratame@trendline.ee või selle sama kontaktivormi kaudu.

    Teie ettevõtte nimi: *

    Mitme eraldiseisva üksusega kaalute osaleda: *

    Teie E-post: *

    Teie kontakttelefon: *

    Vabateksti kommentaar (soovi korral):

    Vaata kliendide tagasisidet meie teenustele ›

    Trendline alates aastast 2002

    Kogemused tulevad kogedes! Koolitus- ja testostufirma Trendline on stabiilselt ja edukalt tegutsenud üle 20 aasta. Väga hea meelega anname selle kogemuse Teie teenistusse.

    Meie teenustega rahulolevad kliendid:

    Telia, AVAD Baltic – Apple volitatud edasimüüja Baltikumis, Omniva, Apollo Grupp, Ibis, Pet City, Given, Toyota Baltic, Baltika Grupp, Rimi, Circle KRamirent a LOXAM Company, Citycon Kristiine, Citycon Rocca al Mare, Spice ja Spice Home, Tele2Viru KeskusSportland, Hedon Spaa, Tervis Spaa Grupp, Tallink Grupp, Apotheka, Swedbank, AQVA Spaa, TalTech, Ericsson Eesti, WASA Resort, Esto AS, jt

    cx kogemus kliendi arvamus trendline saame kokku demo tuleme kohale testostud mystery shopping blogilood arvamusartiklid teeninduskoolitus turunduskoolitus juhtimiskoolitus kliendikogemuse

    Lugege meie blogi!

    Trendline on üle 20 a kogemusega arendusettevõte. Meie koolitused ja testostud aitavad kogu Baltikumis arendada müügi- ja teenindusettevõtteid. Samuti kaardistame klientide tagasisidet, loome ettevõtetele teenindusstandardeid ja õppevideosid. Siin viide meie blogile, kus on arvamuslood ja artiklid, mis kirjeldavad meie visiooni, eripära ja rõhuasetusi.

    Vaata artikleid ›
    hea teenindus kaalujälgimine testostud testkülastused cx mystery shopping teeninduse parandamine

    Hea teenindus ei teki, kui kogud infot sahtlisse!

    Kraadimine iseenesest tervist ei paranda! Kui kraadimine näitab, et tervis on korrast ära, siis üha uus ja uus kraadimine, kasvõi 20 korda, tervist ikka ei muuda. See põhimõte kehtib suurepäraselt ka klienditeeninduses ja müügisuhtluses. Testostudega…

    Loe artiklit
    Smile Customer service smiling report Trendline Analytics Naeratus hoiak testostud klienditeenindus

    Naeratus ei ole tegu, vaid hoiak!

    Mis Sa arvad, kas teenindajad naeratavad jätkuvalt? Eks oma silm on kuningas, aga nii nagu see analüüs kinnitab, tuleb tervikuna välja, et keerulistele aegadele vaatamata pingutavad enamus klienditeenindajaid hoolega. Tublid! Kuidas paistavad Eesti tulemused teiste…

    Loe artiklit
    kliendi tagasiside kogumine customer feedback gathering

    Naerata ja maailm (klient) naeratab Sulle vastu!

    “The Smiling Report”, mille kokkupanekul osales tagasihoidliku panusega Eesti ja Baltikumi poolt ka Trendline (Trendline on MSPA liige), pandi kokku 25 riigi testostufirmade tagasiside põhjal. Kindlasti on hetke olukorras mõõdukas paanika nii mitmetel ettevõtjatel kellel…

    Loe artiklit