Kampaania eesmärk?
KLIENT TULEB (TAGASI) SINNA KUS TAL ON HEA OLLA
Tegemist ei ole pelgalt tavapärase CX küsimisega vaid eesmärk on tugevdada Eesti teeninduskultuuri.
1. suunata KLIENDITEENINDAJAID mõtlema selle peale, kuivõrd oluline on nende hoiak nende töös.
2. meenutada KLIENTIDELE, et ka nende naeratus on inimliku ja pingevaba suhtlemise seisukohalt väga oluline.
Aidata mõlemal poolel (teenindajal ja kliendil) teha oma osa olenemata sellest, mida teine pool teeb ja tunda ennast seejuures hästi.
POSITIIVNE VAHELDUS
Pakume positiivset vaheldust halli argipäeva. Tõstame fookusesse naeratuse olulisuse. Toome esile mõtte, et naeratus on sooja inimloomuse loomulik osa (muidugi aaastaringselt) aga mõõdame ja arutleme selle üle novembris.
Anname Teie ettevõttele väärtusliku info, mille abil saate oma teenindajaid läbimõeldult suunata.
Kampaania annab teenindajatele lihtsa ja mõnusa võimaluse öelda kliendile (kui selleks on alust) kontakti lõpuks: “Aitäh, et naeratasite!” ja kõigi emotsioon on märksa parem.
Kuigi kahtlemata kogutakse hulgaliselt olulist infot, siis kampaania väärtust kirjeldab hästi mõte, et kui näiteks kampaania raames isegi ükski klient ega töötaja ühtegi tagasisidet QR-ilt ei sisesta, siis on kampaania SÕNUM ikkagi teinud 30 päeva jooksul aktiivselt oma olulist tööd.
MÕJU ÄRITULEMUSELE
Äriettevõtte tegevuse eesmärk on stabiilne ja tugev ÄRITULEMUS. Need ettevõtted kes kampaanias osalevad treenivad kindlasti oma töötajate hoiakuid ja kasvatavad klientide soovi tulla tagasi just nende juurde, sest seal on hea olla.
Nagu näha kümnete tuhandete teenindusjuhtumite analüüsist meie piirkonnas (vt. selle lehekülje allosas olevast testostude analüüsist), mõjutab naeratus ja sellega kaasnev hoiak VÄGA suuresti teenindusprotsessi kulgu ja selle efektiivsust. Naeratus ei ole lihtsalt lahe asi või n.ö. osa pehmetest väärtustest mis võiks ju olemas olla, vaid sisulise hoiaku avaldus. Väga kasulik on sel viisil hoiakut mõõta. Ja hoiak mõjutab juba omakorda otseselt teenindus- ja müügisuhtluse kulgu (loe: äritulemust).
PINGERIDU EI KOOSTATA
Kampaania jooksu ei koostata ühtegi ettevõtete pingerida, mis võivad tekitada piinlikkustunnet, vaid anname privaatse info ettevõtte töötajate teenindushoiakute “tervisest” ja selle teadmisega saab iga ettevõte juba ise hakata targalt edasi toimetama.
Kampaania üks põnev kasu on aidata klienditeenindajatel mõista Eesti KLIENTIDE HOIAKUID. See teadmine on oluline teenindussuhtluse juhtimisel.