Trendline alates aastast 2002

 Koolitus- ja testostufirma Trendline on edukalt tegutsenud üle 20 aasta. Kogemused tulevad kogedes!

KOOLITUSED
mõõdetavalt paremaks!

Trendline koolitused

Koolitused nii uute töötajate õpetamiseks kui kogenute treenimiseks.

Tänu testostudele jaekaubandus-, hotellindus-, pangandus- ja toitlustusvaldkonnas teame täpselt kuhu fookused panna.

Värskendame Teie töötajaid, kaasame ajurünnakutesse, koolitame, treenime, arendame!

Loe blogilugu: ``5 tingimust, et koolitus poleks ühekordne fun.`` ›

koolitused müük teenindus Trendline

“Tööta ja õpi!” koolitustoetused

Trendline on Eesti Töötukassa koolituskaardi partner. Kasuta neid võimalusi!

Tutvu võimalustega ›

Trendline koolitusmeetodid

RÜHMATÖÖD

Aktiivne kõigi osalejate kaasamine, arutelu, dialoog.

JAOTUSMATERJAL

Igale osalejale isiklik jaotusmaterjal. Kas paber või elektroonilisel kujul.

TREENING

Harjutame, harjutame, harjutame. Lihvime leitud kitsaskohti.

ÕPPEVIDEOD

Eestikeelsed + ja – olukordade õppevideod. Trendline omatoodang.

Koolitused ja programmid

Tänu meie testostude teenuse kogemusele jaekaubanduse, toitlustuse, hotellinduse ja panganduse valdkonnas teame täpselt, mis valdkonnad Eestis arendamist vajavad ja mis detailid teenindusprotsessis kõige raskemad rakendada on. Koolitused kohaldame Teie ettevõtte ootustega ning eeltöö või testostude käigus kogutud sisendile.
Kohaldame erinevaid koolitusmooduleid vastavalt vajadustele ja Teie tegevusalale.

KLIENDITEENINDUSE KOOLITUS

Teeninduskoolitus tugevdab nii uute, kui ka kogenud töötajate oskuseid ja hoiakuid ning aitab neil kliente veenvalt teenindada.

Teeninduskoolitusest ›

MÜÜK VEEBIKOHTUMISTEL

Koolitus õpetab tegema müügitööd veebikohtumiste abil. Analüüsime nii müügitöötaja, kui kliendi võimalikke hoiakuid ja kartuseid. Treenime.

Müük veebikohtumistel ›

TELEFONIMÜÜK

Koolitus õpetab VÄLJUVA MÜÜGIKÕNE julget ja veenvat tegemist. Koostame realistliku kõne kava ja harjutame reaalsete kõnedega selle rakendamist.

Telefonimüügi koolitusest ›

TAGASISIDEVESTLUSTE LÄBIVIIMINE

Õpetame juhte läbimõeldult ja kindlat eesmärgki meeles hoides tagasisidet andma. Tagasisidevestluse ülesehitus ja argumenteerimine.

Juhtimiskoolitusest ›

PROBLEEMOLUKORRAD

Kliendisuhtluses ei ole võimalik vältida kaebuseid, vastuväiteid, erinevaid tõlgendusi, ega konfliktolukordi. Kaardistame probleemolukorrad ja tegeleme põhjustega.

Tutvu programmiga ›

TELEFONITEENINDUS

Koolitus õpetab SISSETULEVA KÕNE rahulikku haldamist. Õpime võtma initsiatiivi ja olenevalt kõnede teemadest neid pädevalt lahendama. Harjutame reaalsete kõnedega.

Telefoniteeninduse koolitus ›

HOIAKUD

Koolitusmoodul nii klienditeenindajatele kui müügitöötajatele. Õpime nägema ja mõjutama neid tegureid, mis viivad “punasesse” nii töötajat, kui klienti.

Hoiakute koolitusest ›

MEEDIA MÜÜMINE

Treenime kuidas tihedas konkurentsiolukorras oma toodet argumenteerida. Õpime argumente positsioneerima nii sama meediatüübi, kui teistega võrreldes.

Loe müügikoolitusest ›

MEESKONNA KOOSTÖÖ

Koostöö ja koos töötamine pole samad. Õpime tekitama sünergiat erinevate osakondade ja kolleegide vahel. Kasvatame hindamist erinevate tööpositsioonide suhtes.

Meeskonnakoolituste sisu ›

RESTORANITEENINDUS

Teeninduskoolitus annab kindlust restorani ja kohviku tööd puudutavateks olukordadeks. Kogu teenindusprotsess valdkondlike näidetega luubi all.

Teeninduskoolituse info ›

LISAMÜÜGI KOOLITUSED

Agressiivne lisamüük lõhub kliendisuhet. Kliendikeskne aga suurendab kliendi rahulolu ja ettevõtte käivet. Õpime ja harjutame, kuidas seda teha.

Lisamüügi koolitusest ›
soomekeelne teenindamine teenindus koolitused testostud

SOOMEKEELNE TEENINDUS

Arendav nii alg-, kui keskmise soome keele tasemega klienditeenindajatele. Teeme selgeks teenindussituatsioonide soomekeelsed tüüplaused.

Soomekeelne teenindus ›

Küsige lisainfot!

Väga hea meelega tutvustame meie võimalusi põhjalikumalt ja kohaldame programmid Teie eesmärkidega.

KLIENDIKOGEMUSE KAARDISTAMINE

Turunduskonsultatsioon ja ümarlaua arutelu, mis annab ülevaate kliendikogemuse kaardistamise eesmärkidest ja erinevatest meetoditest.

Kliendikogemus ›

DIGIMÜÜGI ABC

Turundus- ja müügikoolitus annab ettevõtjatele selged suunad kuidas oma klientidele mõeldud sõnumeid parandada ja kuidas paremini nendeni jõuda, et müümisest saaks ostmine.

Turunduskoolitusest ›

Rakendamise kontroll

Soovi korral kaardistame koolitusjärgselt õpitu rakendamist testostudega. Anname objektiivse tagasiside, mis teemadel ja millistes punktides saate ise oma töötajate arendamist ja toetamist jätkata.

Võimalik testida Teie töötajaid NIMELISELT vastavalt töögraafikutele.

Testostu- ja koolitusfirma Trendline Analytics on Euroopa testostufirmade liidu MSPA aktiivselt panustav ja hinnatud liige.

Testostudest ›

Loe tagasiside kommentaare ja põhjendusi siin ›

Oskame!

Trendline koolitustega rahulolevad kliendid viimastel aastatel:

Telia, PZU Kindlustus, Südameapteek, Apollo Kino, Hedon Spa, Ramirent, Baltika Grupp, TalTech, Rimi, Postimees Grupp, Ericsson Eesti, Tallink Grupp, Tervis Spaa Grupp, AQVA Spaa, Sportland, Pro Optika, GO Spaa, Daily, Swedbank jt.

Loe Trendline blogi!

Arvamuslood ja
analüüsivad artiklid, mis kirjeldavad kenasti lahti meie
visiooni, eripära ja rõhuasetused.

Vaata artikleid ›

Milline oli 2024 aasta NPS?

Ehk, “Kui tõenäoliselt soovitaksite aastat 2024 oma sõpradele, tuttavatele, kolleegidele? Hinnake skaalal nullist kümneni, kus “0” tähendab “ei ole üldse tõenäoline” ning “10” tähendab “väga tõenäoline”. Aastat 2024 ei saa…

Loe artiklit

Äripäeva Raadio, “Teeninduse teejuht”.

Uue saatesarja avasaates mõnus lahendustele orienteeritud 45 min arutelu Eesti teeninduse hetkeolukorrast.
Eero Palm, testostu- ja koolitusfirma Trendline juht ja Aare Uusjärv, Tele2 Eesti, müügi- ja teenindusjuht. Vestlust suunas Mai Kroonmäe.

Äripäeva Raadio, “Teeninduse teejuht”: “Kaardista kliendi teekond, et muuta töö lihtsamaks ja käive suuremaks!

Suurepärane kogemuspõhine arutelu teenusedisainer Mari Arnoveri ja Tele2 Eesti, müügikoolitaja Veiko Reimandi poolt klienditeekonna kaardistamise teemadel. Arutatud teemad: Miks on kasulik klienditeekonda kaardistada? Milliseid meetodeid klienditeekonna mõõtmiseks kasutada? Kuidas kogutud infot kasutada? Milline on juhtide roll hea kliendikogemuse hoidmisel?

Kuula saadet siit ›

Aet Kiisla (Tartu Ülikooli Narva Kolledz) podcast “Üks asi viib teiseni”.

Mõnus arutelu 20+ a ettevõttega, kes tugevneb tänu kogemuste kasvule ja klientide täienevatele vajadustele reageerimisele.
Vestluskaaslane Eero Palm, testostu- ja koolitusfirma Trendline juht.

Saame kokku!

Tutvustame hea meelega meie teenuste sisu ja vormi kas Teie kontoris või veebikoosolekul.

    Teie nimi

    Ettevõte

    E-post

    Valige teema või teemad

    Kommentaar (soovi korral)