Meie teenus sobib Teile juhul kui soovite, et …
1. – testostude aluseks olev küsimustik oleks objektiivne ja vastaks täpselt Teie teenindusstandardile (aitame selle hoolega läbi mõelda);
2. – vajadusel saaks kasutada erinevate osakondade jaoks erinevaid küsimustikke;
3. – küsimustikke saaks operatiivselt muuta ja saaks mõõta just neid detaile, mis mingil ajahetkel on olulised;
4. – testostjad käituksid sõbralikult ja loomulikult ja ei “kiusaks” töötajaid keeruliste küsimustega, vaid järgiksid neile antud stsenaariume;
5. – nii Eestis, Lätis kui Leedus saaks kasutada kohalikke riigi keelt rääkivaid testkliente;
6. – testostjaid ei tuntaks ära (kuna kasutame kõigis riikides meie enda unikaalseid testkliente, kes ei paku oma teenust teistele testostufirmadele. Koostööd alustades oleksid kõik korraga uued näod. Püsikoostöö puhul reguleerime sama testkliendi külastussagedust samasse kohta);
7. – vaidlustused oleksid minimaalsed (meie üle 15 a testostude tegemise kogemusel on vaidlustused alla 0,3 %, kuna fookused on selged, testkliendid mõistavad oma rolli ja väldime subjektiivsust);
8. – tulemused oleksid interaktiivselt, lihtsalt ja visuaalselt analüüsitavad kõigile Teie kasutajatele, et Teie töötajad ei peaks ise pärast testilaineid hakkama ajamahukaid pdf-e koostama;
9. – saaksite Teie emakeeles (näiteks eesti k) analüüsida mõnes teises piirkonnas ja seal kohalikus keeles (näiteks läti k) tehtud töid (ka vabateksti kommentaare);
10. – samas kasutajaliideses ja samal töölaual oleks lisaks testostudele ka siseauditi ja kliendikogemuse tulemused;
11. – oleks võimalus soovitud ja valitud andmeid vajadusel eksportida Excelisse näiteks juhul, kui testostud on osa preemiafondi arvutustest;
12. – saaksite võrrelda ettevõtte tulemusi nii üksikute osakondade kui ka piirkondade või riikide kaupa ja ka võrrelda erinevaid ajaperioode;
13. – testostutulemuste olulisemad tähelepanekud ja vajalikud arengufookused saaksid teie juhtidele ja töötajatele lahkelt, kuid selgelt ette kantud.