RAHAMAAILMA PEATA RATSANIK

Mõni aeg tagasi käisime koos sõpradega vaatamas Nüganeni “Igatsust” Linnateatris. Tõesti tore ja sisukas lugu vürtsitatud nüganenliku peene ja maitseka huumoriga. Harva juhtub nii, et etenduse ajal tekiks mõte mõni tsitaat kirja panna ja seda edasi arendada. Selle etenduse dialoogid olid detailirohked ja haaravad. “Rahamaailma peata ratsanik” mõttekild kõnetas väga. Kas oled selliseid näinud? Ratsutavad muudkui edasi,…

JUHID! KALA UJUB PEA EES

Sageli öeldakse ettevõtte kohta, kellel hästi ei lähe, et kala mädaneb peast. Muidugi peab see paika, aga hoopis tähtsam teada, milline on hea (mittemädanev) pea ja millised pead on Sinu ettevõttes? Kaladest rääkides võib tuua näiteid üsna erinevatest peadest – mõnel torkavad esimese asjana silma hambad. Ja kuigi hammaste taga võib olla päris kena aju…

KOOLITUS – KAS RÄTSEPA- VÕI POEÜLIKOND?

Nii nagu koolituses võib ka teistes valdkondades kuulda väljendit rätsepaülikond. Mida selle all mõeldakse? Mis eristab rätsepaülikonda valmisülikonnast? Mis iseloomustab mõõduülikonda? Rätsepaülikond on valmistatud kliendi mõõtude järgi mille tarvis on käidud korduvalt proovides. Eelnevalt on kokkulepitud ülikonna tegumood, detailid, tähtajad, eesmärk ja võimalused. Mõõduülikond ja rätsepaülikond ei ole üks ja sama, ning vahe seisneb selles,…

LISAMÜÜK ON EDUKAS, KUI KLIENT SAAB KASU!

Kaupmehed räägivad lisamüügist ja selle vajalikkusest nii omavahel kui konverentsidel. Täitsa õige! Klient on kaupluses ja kaup seisab riiulil. Agressiivsust ja kliendi “ära rääkimist” propageerivad koolitajad-libesuud lisavad õli tulle. Justkui oleks tegu mingi röövlikambaga, kes proovib vaesest kliendist kõikvõimalike closingu vahendite ja trikkidega viimast võtta. Imporditakse ameerikalikku raha-raha-raha mentaliteeti. Mõned laiuskraadid allpool (turismipiirkondades) on meist suur osa…